Fikk meg ny telefon og Olloclip i dag og tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere av den beskjedne samlingen som jeg har.
Først ut er IWC Portuguese Perpetual Calender ref.502307 med caliber 51613
Litt fra foldespennen
Ser på en del av bildene at en skikkelig rengjøring er på sin plass
Neste klokke ut er Omega Seamaster Planet Ocean med caliber 3313, en beater med stor B etter min mening
Da var det Zenith Chronomaster Open El Primero
Da er Longines Master Collection Retrograde nestemann ut
Nestemann ut er vel den klokken som var begynnelsen på denne "galskapen", Rado Diastar
Siste tilskudd til samlingen er en Omega Speedmaster 105.003-65, en såkalt "Ed White" som ble brukt av nettopp Ed White når han ble første amerikaner som foretok en såkalt romvandring (EVA) 3.juni 1965
Dot over 90
Og dot under 70
Omega logo i glasset
Ikke så lett å se sjøhesten her på bildet, den er litt nedslitt etter mange års bruk
Det var det jeg hadde å by på av mekaniske ur, quartzklokkene kan heller få være med senere en gang
Takk for titten
Først ut er IWC Portuguese Perpetual Calender ref.502307 med caliber 51613
Litt fra foldespennen
Ser på en del av bildene at en skikkelig rengjøring er på sin plass
Neste klokke ut er Omega Seamaster Planet Ocean med caliber 3313, en beater med stor B etter min mening
Da var det Zenith Chronomaster Open El Primero
Da er Longines Master Collection Retrograde nestemann ut
Nestemann ut er vel den klokken som var begynnelsen på denne "galskapen", Rado Diastar
Siste tilskudd til samlingen er en Omega Speedmaster 105.003-65, en såkalt "Ed White" som ble brukt av nettopp Ed White når han ble første amerikaner som foretok en såkalt romvandring (EVA) 3.juni 1965
Dot over 90
Og dot under 70
Omega logo i glasset
Ikke så lett å se sjøhesten her på bildet, den er litt nedslitt etter mange års bruk
Det var det jeg hadde å by på av mekaniske ur, quartzklokkene kan heller få være med senere en gang
Takk for titten
Redigert: