"Poor mans Daytona"

Medlem
1. jan. 2015
Sted
Sola
Etter lang tids søken etter en klokke som er "meg" er jeg kommet til denne.

Dette er klokken som forener to av mine lidenskaper, men la oss gå på bildene nå så kan skrivingen komme senere:

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Dette er modellen som ble lansert da Tudor og Ducati annonserte at Tudor var blitt Ducati's offisielle tidtaker (hva enn det betyr)

For de som lurer på min referanse til "poor mans Daytona" så er vel dette ett bilde som viser klare familietrekk ;)

image.png

Gratulerer med flott Tudor! :)
Denne har vært i mine tanker de gangene en Daytona skulle friste, men kontoen ikke tilsier det.
Hvordan finner du lesbarheten som mange klager på Daytona?

• Liker
Reaksjoner: Jone
Takker :)

Nå har jeg ikke fått prøvd den noe særlig, men har ikke møtt på problemer med lesbarhet enda ;)

Gratulerer med flott Tudor! :)
Denne har vært i mine tanker de gangene en Daytona skulle friste, men kontoen ikke tilsier det.
Hvordan finner du lesbarheten som mange klager på Daytona?

• Liker
Reaksjoner: EspenK og Preacher
Gratulerer med fin klokke. En klokke jeg må innrømme har gått meg litt hus forbi, men som absolutt er en klokke jeg kunne tenke meg å se nærmere på:) (og perfekt for en som kjører Ducati..)

Ja den er lett å overse blant de forskjellige Black Shield modellene ;)
Synes også den er mye mer vellykket enn de nye Fastrider modellene som ble sluppet i forbindelse med Ducati Scrambler releasen (med rød,gul eller militær grønn skive)

Foreløpig meget fornøyd :)

Gratulerer med fin klokke. En klokke jeg må innrømme har gått meg litt hus forbi, men som absolutt er en klokke jeg kunne tenke meg å se nærmere på:) (og perfekt for en som kjører Ducati..)

Ja den er lett å overse blant de forskjellige Black Shield modellene ;)
Synes også den er mye mer vellykket enn de nye Fastrider modellene som ble sluppet i forbindelse med Ducati Scrambler releasen (med rød,gul eller militær grønn skive)

Foreløpig meget fornøyd :)

+1
Jeg er heller ikke så fan av de fargerike Fastrider modellene og er også litt usikker på den "vanlige" Black Shield. Godt valg:)

• Liker
Reaksjoner: Jone
Gratulerer så mye, flott klokke uten tvil.
Har faktisk aldri prøvd denne live, men føler jeg må få gjort noe med det.
Daytona bærer veldig behagelig på armen, kanskje denne føles på samme måten.

Takk for det, er meget fornøyd foreløpig :)

Jeg vil anta at den bærer en del større enn Daytona da den er 42mm samt har en lenke som er hele 24mm oppe med kassen, den er nok også en del tykkere enn Daytona.

Men jeg synes den er behagelig på armen, relativt tung men det plager ikke meg ;)

Gratulerer så mye, flott klokke uten tvil.
Har faktisk aldri prøvd denne live, men føler jeg må få gjort noe med det.
Daytona bærer veldig behagelig på armen, kanskje denne føles på samme måten.