Poor mans FIFTY

Medlem
15. juli 2009
Jeg har lenge vært betatt av en Blancpain Fifty Fathoms, så Helson`s Skindiver kan være et rimelig alternativ :)

Liker spesielt godt den med orange lume uten dato... Tror den må bestilles altså!

EDIT: har sendt inn forespørsel om pre-order :mrgreen:

424020d1303220155-helson-skindiver-featured-oceanictime-helson%252bskindiver%252b04.jpg

Takk til Frode for tipset ;)

Heisann. Den var stilig. Helt riktig å velge orange lume uten dato IMO.:)
Du blir nødt til å poste noen bilder når den er i hus.;):D

Lurer på om det er ratchet (klikk) system på bezelen. Historisk korrekt vil vel være uten?

Den var rå! Endelig har Helson kommet ned på jorden igjen og laget en klokke med grei størrelse ;)
Lukter jeg neste runde med passaround? :)

Er vanligvis ikke så begeistret for tribute-klokker, men denne likte jeg godt. Blir gjerne med hvis dette blir pass-around-uret.

Her er forøvrig: The rich mans fifty.

Selv om jeg neppe tror han får 20.000 usd for den, så er det irriterende å tenke på at jeg sa nei til en maken til 7.000 for tre og et halvt år siden. Den har perfekt størrelse også i forhold til den vanlige utgaven som etter hvert ble for stor for meg. :mad:

Men, men. Hadde man kunne spådd om fremtiden, så hadde man vel holdt på med lotto og ikke ur for å tjene penger.

Utsolgt allerede eller tar de ikke bestillinger før i morgen?

De ble utsolgt før den ble offisielt tilgjengelig. Var iallefall mange på WUS som hadde lagt inn pre-order og sikret seg en.

Har sendt mail å spurt når neste batch blir klar. Skal bli kjekt å få lese reviews på denne om et par uker :)

Shit den var dritkul! Er selv keen på den med dato og C3 lume, men virker som om alle modellene er utsolgt :( mail er sendt for å få oppklart saken :)

Den ser jo umiddelbart fantastisk ut. Classy, retro, sporty og tillitsvekkende pondus uten å ta helt av. Nice !

Ble litt skuffet da jeg så at lug to lug måler den mer enn mm...hvilket er kanske anseelig. Husker jeg ble grundig skuffet da jeg fikk Longines Legend Diver på armen og og innså umiddelbart at den ble helt feil nettopp pga lengden....den er vel 51 mm lug to lug. Pokkers pipestilker assa....vrient å trene opp håndleddstr også.

Jeg likte den veldig godt :)

Men, synes det er litt dumt at den blir utsolgt på pre-order...

Jeg liker den godt, men er prinsipielt mot skamkopier, noe som er veldig dumt, for denne var dødslekker. Den dukker sikkert snart opp på bukta, så ikke bekymr.

Fikk svar fra Peter idag, ny batch kommer inn til uken, men han var usikker på hvilke kombinasjoner som kom inn. Han skulle gi beskjed så snart den jeg var ute etter kom inn igjen.

Jeg var også litt usikker på lug-to-lug, men jeg er blitt så glad i min Longines LD at jeg tviler på at det blir noe problem :)