Porsche.....

Noen som vet noe mer om det evt holdet i denne påstanden?
Dette er noe av det råeste man kan få innen mekanisk urverk, urverket består av ca 850 deler.

Diameter: 49 mm
Movement: Caliber Eterna 6036

Designmessig var den ikke noe pen, men den viser at Eterna virkelig kan lage kvalitetsklokker. Bare synd Eterna ikke fronter seg selv mer enn de gjør...

Pratet med Henning om denne klokken et par ganger, skal vist være et helt rått urverk som sitter i. Antall deler vet jeg ikke om det stemmer, men tviler på det ikke er sant.

Han som kjøpte denne i Norge har mer enn en Porsche (bil), så måtte vel ha klokken også.

Ikke alltid like kult og være Porsche eier..... Bildet er et resultat av og
miste bremsene på langsletta på Rudskogen. Jeg tror det gikk ganske bra
med sjåføren.(bilen gikk igjennom Glomma Papp skiltet i bakrunnen og ble dratt opp igjen med tanks) Når det er sagt så har jeg sansen for Porsche Design klokkene
fra åtti og nitti tallet, både fra IWC og Eterna. Men hvis jeg skulle brukt
1,3 mill på en klokke så hadde jeg vel gått for noe mer klassisk.
IMG_2058.jpg

Likte designet jeg...og et fantastisk urverk ifølge videoen, men et "mekanisk digitalt display" ??? Hvorfor det ? skjønner det er enklere å lese av, men likevel...jeg kjøper ikke helt den. ..OG det er fremdeles en Eterna til 1,4mill ?

..men hva gjør man ikke for å markedsføre en fantastisk bil som mangler den klassiske "kloke-bil" linken som de fleste andre store bilmerker har fått til.