Post bilder av urene dere angrer på at dere noensinne kjøpte

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Har heldigvis ikke så veldig mange bomkjøp selv, og de fleste jeg har flippet har jeg sånn høvelig breaket even på, og da er det liksom ikke så farlig :) Tenkte mer på de som har gått ut med dårlig kjøpsfølelse og i tillegg har gitt et solid verditap.

Her er mine par dummeste kjøp:

245768d1262875785-lum-tec-a3-bull-45-2009-20-100-bull-45-a3-2.jpg

Kjøpte dette quartz-monsteret kun pga. full face lume som var artig i 15 minutter. Før jeg hadde satt den på armen kjente jeg bare angsten kom krypende. Klokken er jo høvelig budget, så ble jo ikke noe stort tap, men var bare følelsen som var helt horror. ( OBS: Ikke min hårete arm :) )

3723685963_84eec85427.jpg

Ønsket meg denne til jul og fikk den. Klokken er egentlig jævlig kul, men på 47mm ble det bare helt krise. Måtte flippes for nærmere halv pris helt ubrukt.

Altså, klokken i seg selv er jo ikke så ille..

Helson1.jpg

Det ER mitt håndledd på bildet, eller det føltes i hvertfall sånn :)

Sharkdiveren var min første mekaniske klokke. Bortsett fra en fake Yachtmaster kjøpt på familieferie i Latvia da jeg var 14. Hvor var foreldrene? :)

Kliner til med en skikkelig en......

Skulle bli beater`n over alle beatere... Slik gikk det altså ikke...

PAM2.jpg

Altså, klokken i seg selv er jo ikke så ille..

Helson1.jpg

Det ER mitt håndledd på bildet, eller det føltes i hvertfall sånn :)

Sharkdiveren var min første mekaniske klokke. Bortsett fra en fake Yachtmaster kjøpt på familieferie i Latvia da jeg var 14. Hvor var foreldrene? :)

Hehe. J..... bra.......

Hadde over lengre tid drømt litt om automatiske ur før jeg satte foten ned for meg selv. Gadd ikke å kjøpe meg et ur som er dyrere, mer upresist og trenger service så derfor kjøpte jeg meg quarts for å hindre utvikling av en dyr hobby.
SRK021P1.jpg

Gikk ikke lange tiden før jeg kjøpte meg mekanikk..

Damn Minuteman du fikk meg til å si "wtf?" høyt ut i rommet, før jeg scrollet videre. Haha :)

Gikk litt fort i svingene når jeg kjøpte denne. Klokken er veldig fin, men bruker en Seiko "sub" daglig som koster 7 ganger mindre. Jeg kommer nok til å holde meg til divere fremover. Så hvis noen vil kjøpe en Hamilton Jazzmaster? :)

IMG_0497.jpg