Post dine sommerbilder

Medlem
15. juli 2009
Jeg tok med meg kameraet ut en tur for å ta noen klokkebilder, men endte opp med å ta disse istede :)

7454264892_6764a8beec_b.jpg

7454264416_0c8b9b0b05_b.jpg

7454264662_6169f5de11_c.jpg

Hehe, nå er det ikke sånn at jeg springer rundt å tar bilder av blomster :p
Jeg tok en lunch ute og knipset i litt her og der. Det var disse tre bildene jeg ble fornøyd med. Klokkebildene ble ikke slik jeg hadde sett for meg, og havna i bosset ;)

Tror det er en flue, Mikke :D

Helt utrolig flotte bilder Sponon, rett og slett eyecandy. Basert på kvaliteten på bildene du har pumpet ut i det siste så er jeg sikker på at du kunne jobbet som fotograf. Bildene av POen du har postet i dagens klokke har det vært magasin standard av, ingen tvil om det. Takk for at du deler, er alltid utrolig moro å se på bra bilder. :)

Helt utrolig flotte bilder Sponon, rett og slett eyecandy. Basert på kvaliteten på bildene du har pumpet ut i det siste så er jeg sikker på at du kunne jobbet som fotograf. Bildene av POen du har postet i dagens klokke har det vært magasin standard av, ingen tvil om det. Takk for at du deler, er alltid utrolig moro å se på bra bilder. :)

Tusen takk for meget hyggelige ord :)

Du tar utrolig flotte bilder Sponon! Del gjerne tips med oss andre :D

Tipset er å ta nok bilder. Det er alltid mange bilder som er helt ubrukelige etter en fotoserie. Ellers er det jo en fototråd her inne hvor det står litt kjafs.

Hvilket objektiv? På bilde nr to om ikke det er det samme på alle. Fin bokeh!

Brukte samme objektiv på alle bildene.

Endrer trådtittel. Oppfordrer medlemmer til å poste sine sommerbilder :D

Kommer denne tråden i hetro?

Hetro versjonen av denne tråden må jo være noe sånnt som "Post bilder av damer i bikini som du har sett på stranda". Vet ikke om det er noen særlig god idé å legge seg i en busk på huk med telelinse på kameraet... :D

Hetro versjonen av denne tråden må jo være noe sånnt som "Post bilder av damer i bikini som du har sett på stranda". Vet ikke om det er noen særlig god idé å legge seg i en busk på huk med telelinse på kameraet... :D

For det første høres det ut som en genial ide, for det andre lengter du etter en grunn til å bruke telelinsa.

Jeg synes vi skal respektere trådstarterens åpenbare ønske om å holde tråden rosa.:mrgreen:
Her er mitt bidrag:

April2012015.jpg

Sorry Sponon, måtte bare.:D Jeg synes bilden dine er som Moor’s klokker, fantastiske. Man føler respekt, beundring og litt misunnelse.