Post ditt beste klokkebilde

Medlem
10. juni 2008
Innlegg
1.297
Sted
Trondheim
Jeg bladde litt i bildene mine og fant et jeg er veldig fornøyd med. Bildet er tatt med et lånt speilreflekskamera for ganske lenge siden, og er nok et produkt av flaks, siden jeg absolutt ikke har peiling på fotografering ;)

P1000058.jpg


Som tittelen sier, post ditt beste klokkebilde! Har du flere bilder og sliter med å velge ett, post alle, tror ingen her er lei av å se på bilder av nydelige klokker:)
Det oppfordres til å poste uavhengig av kvalitet, bare kjør på med det bildet du er mest fornøyd med!
 
En av favoritt wrist-shotene mine ihvertfall. Får virkelig frem hvor kul skiven på Steelfishen min er :D
_MAT1992.jpg

Ellers synes jeg dette bildet også er ganske kult!
_MAT2438.jpg


Merker at jeg må få tak i et macro-objektiv etter å ha sittet litt for mange timer og siklet i tråden til Moore!
 
Jeg har kun den vanlige 18/55mm-linsen som fulgte med kameraet mitt, så bildene er litt så som så..Det ene er sågar tatt med iPhone..men dette er de jeg er mest fornøyd med ihvertfall :)

Speedmaster og 2255.80
DSC_0122.jpg


Liker fargene i dette bildet
IMG_0018.jpg


Dette bildet liker jeg godt, både fordi Speedmasteren min er med, og fordi min herlige gamle irske setter, Tommy, ligger og passer på teltet :) Bildet ble tatt i juli i fjor på Hardangervidda. Parkerte bilen ved Skinnarbu, tok båten over Møsvatn, og gikk i området øst for DNT-hytta Mogen i tre dager. Så bildet inneholder tre av mine store lideskaper..klokke, bikkja og friluftsliv :)

P1050310.jpg
 
Likte godt dette av de jeg kommer på i farten. Med stinky kamera og ferdigheter er det bare en vei, og det er opp.:p
DSCF0036.jpg
 
Ikke akkurat fotokunst, og heller ikke helt meningen, men syns d va litt kult likevel.

Tatt med et dårlig kompaktkamera.

Whos the man in the mirror ? :D

IMG_1652768x576.jpg
 
GMT-Master med Eyafjallajökull i bakgrunnen

DSC_0518.jpg



Sif i sitt hjemlige miljø; Heimaey i Vestmannaeyjar

DSC_0384.jpg


Av disse to er jeg nok mest fornøyd med det siste :)
 
Det er mange flinke fotogafer her inne, noe som ikke akkurat demper havelysten. De siste siklebildene til Moore er gode eksempler. Men jeg savner litt flere actionfotos, som Jolus eminente klatrebilder og dykkerbildene til Frode.

I mitt album er det stort sett relativt ordinære wristshots, men noen er litt bedre enn andre. Disse liker jeg:


P1000562.jpg


PA210152.jpg