Postmannen kommer!

Medlem
25. des. 2011
Sted
Fredrikstad
Ja, da har tiden kommet til nok en unboxing. Trenden har jo gått mot å skaffe seg et bilde eller to av postmannen. I den anledning har jeg hengt opp et kamera beregnet på kun dette. -Å ta bilde av postmannen.

735865C1-8BFF-405B-9A94-EDE14FE2AB29_zpsge22gtsd.png

Han kommer nærmere.....

1FCB87B5-7101-4ACB-9A64-B82458A8AB20_zpskzmyoxii.png

Vent Litt. Er jo på ferie, han tar med seg pakka og går. Oppdatering følger når jeg får kommet meg hjem.
A0BFEDE6-6CFF-4D9C-80D8-8EA3DFAF2374_zps9ytboepb.png

Da beklager jeg lang tid fra første post i dag til nå, men båttur, bading, skåling og grilling tar tid. Når gjestene dro var ts nede.

Uansett, denne klokken har jeg vurdert lenge (har vært utsolgt frem til nå), og den var oppe til råds i en tidligere tråd. Nå har den kommet, og jeg kunne ikke vært mere fornøyd. Kassen på klokken har en fin børstet finish, bortsett fra yttre kant på "bezelen" som er polert. - Snasent!

Skiven er grå, og endres i fra grå mot både sort og brunt. Tydelige rene visere og times markeringer med en bra(!) lume.

Klokken kommer på en relativ lys skinnrem, med matchende spenne. (Basert på tråddr på WUS så mistenker jeg at jeg har fått en av de første bronze spennene)
Remmen er ikke til å bade med, selvom det er en Diver.... Noen forslag på egnet og matchende rem som tåler vann? Sharkskinn???
Personlig tror jeg klokken hadde gjort seg bedre på en 22/20 rem, da jeg synes det gjør seg bedre.

Så her er (dårlige)bilder av Halios Tropik B nr 95/100.