Jeg ble nylig innkalt til et jobbintervju hvor det oppfordres til at man lager en powerpoint presentasjon om seg selv som skal vare i ca. 10 minutter. Min første tanke var at dette var jo egentlig en kjempemulighet til å presentere seg selv!
Nå som jeg har tatt til på den så ser jeg at det å finne ut hva man skal ta med og ikke samt layout var vanskeligere enn jeg først tenkte, men det er jo fortsatt en god mulighet. Dette skyldes nok mye at jobben jeg søker på er en jeg virkelig brenner for å få slik at jeg er redd for å gjøre noen store feil. Er det noen som har vært igjennom det samme eller jobber med rekruttering og har noen tips å komme med?
Mine tanker så langt er:
-Mest mulig i stikkordsform og deretter muntlig presentasjon ved fremføring.
-Ingen effekter.
-Ingen bilder.
-5-7 sider delt opp i "kort om meg", "verdier", "erfaring", "målsetninger" og "privat".
Nå som jeg har tatt til på den så ser jeg at det å finne ut hva man skal ta med og ikke samt layout var vanskeligere enn jeg først tenkte, men det er jo fortsatt en god mulighet. Dette skyldes nok mye at jobben jeg søker på er en jeg virkelig brenner for å få slik at jeg er redd for å gjøre noen store feil. Er det noen som har vært igjennom det samme eller jobber med rekruttering og har noen tips å komme med?
Mine tanker så langt er:
-Mest mulig i stikkordsform og deretter muntlig presentasjon ved fremføring.
-Ingen effekter.
-Ingen bilder.
-5-7 sider delt opp i "kort om meg", "verdier", "erfaring", "målsetninger" og "privat".