Presentasjon

Medlem
21. jan. 2015
Innlegg
7
Sted
Tromsø
2eEQBxGnbB
Hei folkens.

Har fulgt med dere i noen år som passivt medlem. Dvs at jeg har lest og lest uten komentarer eller bilder så jeg tenkte at noen bilder av mine ur kunne være på sin plass. Må si at jeg er imponert over enkeltes kompetanse å ikke minst ursamlinger. Personlig har det kun vært et merke siden jeg som konfirmant ønsket meg en gmt Pepsi men fikk en Certina:) Det skulle ta meg 15 år før jeg kjøpte min første Rolex i 2009 og det ble en Sub 16610Lv som ble etterfulgt av en Sub 116613Lb og året etter havnet en 2006 seadweller 16600 i mine hender. I 2010 kjøpte jeg en brukt 1997 mod gmt gull/stål som jeg i et svakt øyeblikk solgte til en bekjent. Så noen "flipper" blir jeg vel aldri, da det salget fortsatt svir i sjelen:)

For en mnd tid siden fant jeg ut at jeg skulle forsøke meg på en Breitling, og da en bekjent av meg endelig ville selgen sin Crosswind Spesial fra 2007 ble den kjøpt inn. Det føles faktisk ganske så bra selv om jeg ikke er fan av Breitlings nyere kolleksjoner. Etter dette sviket:) måtte jeg innom min lokale forhandler og da ble ny Datejust lenke til Lv en anskaffet, og mitt Rolex hjerte har siden slått rolig.

Er desverre ingen guru når det gjelder tekniske data eller å ta bilder av urene mine men legger ut noe av det jeg har.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Teddy91 og Rød