President-lenke: Passer med hva?

Medlem
10. feb. 2015
Heisann,

Har nylig fått øynene opp for president-lenken til Rolex.

Den gikk tidligere under "annerledes Jubilee-variant" for min del, men har sett mer og mer på den i det siste og begynt å like den veldig godt.

Spørsmålet er derfor, hvilke klokker er det denne lenken går godt med?

Klassikeren er vel Day-date, men er det f.eks. ok å ha det på en vanlig Datejust?

Har en stål Datejust Jubilee, og føler det kanskje er vel drøyt å kjøre på med innkjøp av Day-Date med president for så liten forskjell i utseende, selv om de jo er forskjellige klokker (ønsker å beholde Datejust uansett).

Noen tanker eller innspill?

Heisann,

Har nylig fått øynene opp for president-lenken til Rolex.

Den gikk tidligere under "annerledes Jubilee-variant" for min del, men har sett mer og mer på den i det siste og begynt å like den veldig godt.

Spørsmålet er derfor, hvilke klokker er det denne lenken går godt med?

Klassikeren er vel Day-date, men er det f.eks. ok å ha det på en vanlig Datejust?

Har en stål Datejust Jubilee, og føler det kanskje er vel drøyt å kjøre på med innkjøp av Day-Date med president for så liten forskjell i utseende, selv om de jo er forskjellige klokker (ønsker å beholde Datejust uansett).

Noen tanker eller innspill?

Denne lenken for du nok ikke kjøpt i stål :(

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Stemmer det kan jeg se - jeg har nok sett bilder av hvitt gull. Takk for svar - da må jeg nok vente et par år for kjøp. Edel Day-Date blir litt heftig nå ☺️

• Liker
Reaksjoner: Rød og Preben Lidi