Presidenten kom på julebesøk..

Medlem
10. april 2008
Det var to klokker under treet igår - klokka til samboern, og en merkelig pakke som var "Til Henrik, Fra Julenissen"

En skikkelig, skikkelig stor spenne:
IMG_2084.jpg

Skikkelig boks iallefall, et lite klistremerke fra Bjerke har den og..:
IMG_2078.jpg

Ikke helt komplettt bokssett - men skitt au.. Det er innholdet som teller ;) :
IMG_2080.jpg

Begynner å ane litt av innholdet her:
IMG_2082.jpg

Meet the President:mrgreen:
IMG_2083.jpg

Wristshot:
IMG_2076.jpg

En liten drøm som blir til virkelighet dette her - har jo hatt en sånn før, og har angret bittert på salget. Så når denne relativt strøkne en-eiers klokka dukket opp til en spiselig pris, måttte jeg bare slå til. Jo mer jeg ser på "bark-finishen" jo kulere synes jeg den er..

Fortsatt god jul til gutta på TS!

Gratulerer så mye! En av de klokkene som kler gull aller best. Det er gullbonanza på sonen og det liker vi! :)

Å du milde høytid for en klokke! Gratulerer, Henrik!

Gratulerer! Du må ha gjort mye riktig i 2011 når nissen remierer deg med slike godsaker :D

Grattis! Fantastisk skive og fantastisk lenke :D Kos deg masse med denne!

Bark finish!!!!:eek::D Herlig!!!:D Aaaargh. Vil ha!:eek::)

Den var skikkelig digg. Gratulerer så mye.
Ellers synes jeg nesten (men bare nesten;)) det har tatt av litt for mye med superlekre klokker her inne i det siste.
Nesten litt uvirkelig.

Gullfeberen herjer. Ingen tvil om det. La det for guds skyld vare lenge.:p:D

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på klokka :D For meg har Rolex Day Date alltid vært den "ultimate Rolexen" - og det har vært gøy å få en tilbake i huset. Den forrige jeg eide hadde den vanlige finishen, med presidentlenke, fluted bezel og gullfarget diamantskive med baguetter på kl. 6 og 9.. Den nye oppleves som en klokke med litt mindre "bling", noe som passer meg bedre.

Den er i meget god stand, lenke er litt slappere enn jubileelenken med massive ledd på Datejusten - noe som ikke er galt for en 20 år gammel presidentlenke.

Det fulgte også med en verditakst datert januar 1992, da klokken ble kjøpt ny. Omtrent på denne tiden solgte foreldrene mine en leilighet vi hadde arvet for 170.000,- Klokka kostet 83.500,- altså en halv treroms leilighet:confused:

Nok om det - her er noen bilder som får frem bark-finishen litt bedre..
IMG_2215.jpg

IMG_2198.jpg

IMG_2207.jpg

IMG_2212.jpg

Den ser jo helt strøken ut, helt gull! Gratulerer så meget. En av få klokker utenom skinnreim som kler det gule gullet!