Pris pepsi-bezel?

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
Noen som vet hva Lervik tar for en pepsi-insert til GMT Master II? Og... det går an å bytte på den sant? Eller var det eneren? :p

Noen som vet hva Lervik tar for en pepsi-insert til GMT Master II? Og... det går an å bytte på den sant? Eller var det eneren? :p

Jeg har kjøpt Pepsi-insert hos Lervik til GMT-Master II, slik at det går helt fint å bytte. Husker ikke pris fordi den kom sammen med en service. Tipper 500-1000kr.

Går helt fint å bytte disse på GMT II. Har alle tre selv til min 16710. Kostet 700kr hos Lervik sist jeg sjekket. Bjerke tar 750kr for bezelring pluss bytte.

Tror uansett ikke du får festet den til IWC chronoen, Tore
rofl.gif

Hm., vil det si at jeg kan kjøpe en ny GMT II nå og få den "moddet" til å ligne den veldig slitte fra 90-tallet?

Å bytte bezel-insert er svært enkelt. Det er bare å følge guiden til punkt og prikke, samt ta deg god tid. Man får også muligheten til å fjerne en del ulumskheter som har samlet seg under bezelringen.

Tips: Ikke mist den lille fjæra som setter bezelringen i spenn!

Jeg har et skikkelig godt triks som innebærer null risiko for å glippe med smørkniver eller whatnot: bruk et vanlig kredittkort! Bare å jobbe seg rundt bezelringen

Nå sitter jeg og lurer på to GMTer, klarer ikke bestemme meg, men kan ikke vente for lenge. Begge er ca 15-16 år gamle og har ukjent servicehistorikk. Begge holder tiden som de skal. Altså omtrent helt like, men litt skiller:

Nr 1: Nypolert etter høyeste Rolex-standard. Ser ny ut. Ett år nyere enn den andre. Ingen poleringsslitasje å snakke om.

Nr. 2: Fin stand, men har noe slitasje i forhold til den andre. Kanskje litt mer lenkestrekk også. Har originalt sertifikat fra Bjerke med Rolexmappe (den andre har ingenting). 2500 kr billigere enn den andre.

What to do, what to do..... :confused:

Ta nr 2. Er du noe i nærheten av lik meg, vil du sende klokken på service om du føler at denne er en keeper. Da går de 2500 kr langt i å dekke deler av servicekosten, og du sitter igjen med et mer komplett sett enn du noensinne kan oppnå med nr 1.

Ta nr 2. Er du noe i nærheten av lik meg, vil du sende klokken på service om du føler at denne er en keeper. Da går de 2500 kr langt i å dekke deler av servicekosten, og du sitter igjen med et mer komplett sett enn du noensinne kan oppnå med nr 1.

+1