Pris som endrer seg på nett når jeg var i butikk

Medlem
2. mai 2009
Hei ,
Var og tittet på en klokke jeg har siklet på en stund , aldri sett den live - men var klar til trekke av!

Spasere inn og fikk tømt meg for alle spørsmål , fikk gode svar og service ,var salg på klokken på nettet hos den aktuelle urmakeren , men når jeg sjekket prisen på nettet mens jeg var butikken , så hadde den blitt satt opp til full pris ( lå fortsatt tagget underkategorien tilbud , men pris var nå satt til full retail)

søkte på klokke og den aktuelle urmakeren i google og fikk ut ifra resultatene se at jeg ikke hadde «lurt» meg selv.

Pris endringene kan jo selvfølgelig være fra i går eller dagen før,men mener bestemt at jeg så tilbudsprisen også i dag på klokken på nett før jeg ankom. jeg ble så satt ut at jeg ikke spurte , og tenkte at jeg hadde tatt feil .

Men klokken var på tilbud til 19.990,- når jeg sjekket på nett i butikken lå den til 27.290,- den aktuelle urmakeren bekreftet at det var kun 1 på lager - altså det aktuelle eksemplaret jeg sto med i hånden :/

Er det jeg som har noia eller er det andre som har opplevd lignende ??

legger ved et bilde fra mitt googlesøk som viser at begge prisene kommer frem.
Mvh
Inge

Vedlegg

• 213B6750-E013-4307-B9C5-0BC19C9B8B0B.jpeg
    213B6750-E013-4307-B9C5-0BC19C9B8B0B.jpeg
    49,9 KB · Visninger: 0
Om du allerede var i butikken ville vel det logiske bare være å spørre personalet?

De er jo interessert i å få solgt klokka.

Om du allerede var i butikken ville vel det logiske bare være å spørre personalet?

De er jo interessert i å få solgt klokka.

Absolutt , men som sagt ble satt ut og tenke at jeg hadde surret det til selv( tatt feil) så ble aldri til det dessverre. Tenker jeg bare spørr i butikken om jeg skal innom igjen.