Prisantydning på gammel Toyota

Medlem
22. aug. 2014
Sted
Oslo
Skal selge min gamle Toyota Corolla 1,3 automat.
Bilen er fra 1998 og har gått latterlige 48000.
Selges fordi den brukes for lite.
EU-kontroll ifjor. Ingen rust, ihvertfall ingen synlige rustskader.
Mangler: ødelagt dørhåndtak og pakningen rundt den ene forlykten er borte.
Har ikke peiling på bil og har ingen aning hva jeg bør sette som prisantydning.
Noen forslag?

Skal selge min gamle Toyota Corolla 1,3 automat.
Bilen er fra 1998 og har gått latterlige 48000.
Selges fordi den brukes for lite.
EU-kontroll ifjor. Ingen rust, ihvertfall ingen synlige rustskader.
Mangler: ødelagt dørhåndtak og pakningen rundt den ene forlykten er borte.
Har ikke peiling på bil og har ingen aning hva jeg bør sette som prisantydning.
Noen forslag?

Tror nok max realistisk pris ligger på 30K ca. Lav KM trekker noe opp, men utvalget er stort...

Det er jo en glitrende bil. Snakket med en fyr fra Viking som hentet en annen bil. I løpet av 20 år kunne han telle på en hånd de gangene han hadde hatt en Corolla fra sent nittitall på planet. Kjørte en slik med manuell tidligere. Akkurat de samme feilene.

• Liker
Reaksjoner: moses
Det er jo en glitrende bil. Snakket med en fyr fra Viking som hentet en annen bil. I løpet av 20 år kunne han telle på en hånd de gangene han hadde hatt en Corolla fra sent nittitall på planet. Kjørte en slik med manuell tidligere. Akkurat de samme feilene.
Min mor, som var forrige eier, ringte Viking og fortalte at det var noe feil på bilen da hun ikke fikk startet. Fikk da klar beskjed at nei, det er deg det er noe feil med.
Noe som stemte. Dødt batteri pga. kupelyset hadde stått på.
Mere driftsikker bil skal man vel lete lenge etter.
Tydeligvis dårlige dørhåndtak på disse. Helt greit for meg da jeg aldri låser bilen.
Så det lå en helt lik en med manuelt gir på Finn, samme km stand. Prisantydningen var 36500. Den gikk fort.
Tror jeg legger meg på 35K.

• Liker
Reaksjoner: Chalshus
Min mor, som var forrige eier, ringte Viking og fortalte at det var noe feil på bilen da hun ikke fikk startet. Fikk da klar beskjed at nei, det er deg det er noe feil med.
Noe som stemte. Dødt batteri pga. kupelyset hadde stått på.
Mere driftsikker bil skal man vel lete lenge etter.
Tydeligvis dårlige dørhåndtak på disse. Helt greit for meg da jeg aldri låser bilen.
Så det lå en helt lik en med manuelt gir på Finn, samme km stand. Prisantydningen var 36500. Den gikk fort.
Tror jeg legger meg på 35K.

Si fra når den går for 30K ;)

Frister å selge den uten å annonsere.
Dritt lei av å kjøre den en gang i uka for å holde batteriet oppladet.
Skal tenke på det.

Hehe, ikke til meg ;) Men en eller annen ringer 10 min. etter du har lagt den ut for 35 tenker jeg ;)

Frister å selge den uten å annonsere.
Dritt lei av å kjøre den en gang i uka for å holde batteriet oppladet.
Skal tenke på det.

Hvis du må kjøre den en gang i uka for å ha nok guffe til å starte har du trolig en tjuv et eller annet sted.