Priser Panerai pr 1. oktober 2012

Usj, usj, usj....

Jeg hørte rykter om dette da jeg plukket opp min 380 nå nylig... Vi får se hva som skjer hos Bjerke eller om det kun er sviktene euro-kurs som er årsaken.

Jeg har spurt om det tidligere også, men fikk ikke noe klart svar: Er disse prisene "representative" for de norske prisene, eller må vi legge til 25% mva?

Jeg hørte rykter om dette da jeg plukket opp min 380 nå nylig... Vi får se hva som skjer hos Bjerke eller om det kun er sviktene euro-kurs som er årsaken.

Hva Bjerke sier om sviktene valuta-kurser tror jeg vi alle skal ta med en stor klype salt.

Hva Bjerke sier om sviktene valuta-kurser tror jeg vi alle skal ta med en stor klype salt.

Det var ikke Bjerke som informerte om den forestående prisstigningen. Det var en forhandler som kunne informere om at jeg kom på riktig side av månedsskiftet... Ellers er eurokurs-utsagnet kun mitt resonement og begrunnet med at det vel ikke har vært sååå store svingninger i NOK vs CHF som EUR vs CHF. Jeg er imidlertid ingen ekspert på området, men håper at dette kanskje resulterer i en uteblivende prisøkning her til lands....?!

Prisen jeg fikk av Bjerke i forrige uke var identisk med prisen jeg fikk idag når jeg bestilte..! :p

Var en tur innom Nymans Ur i Stockholm i går. Der kunne de også informere om en prisjustering fra 1 oktober. Hvor mye vet jeg ikke, men en pam 111 (som det var venteliste på) kostet nå 49000 sek !?!:? Skulle bli noe sånt som 42-43 norske det. Er ikke det en del dyrere enn her i landet?:confused