Har her til salgs en Frederique Constant Clear Vision FC-303S6B6.
Klassisk og fin klokke som er svært lite brukt (aldri brukt av meg). Minimalt med hairlines og ingen dings.
Fikk denne i ett bytte, men velger å la den gå videre til fordel for noe annet.
Dette er den store og dyrere 43mm versjonen av Clear Vision. Langt mindre tilgjengelig en den lille og billigere 40mm versjonen.
Noen fakta:
Automatisk caliber FC-303
38timer gangreserve
Ripebestandig sapphire-glass
Urkasse i stainless steel
Signert skrukrone
10ATM vanntetthet
Ø43mm
10.5mm høyde
Brun reim i crococalf
Innsyn til urverket
Pristaggen på klokken sier 1000euro (9300kr) + evnt. moms ved innførsel til Norge.
Send meg gjerne en PM ved spørsmål eller interesse
Pris: 5990,-
Klokken finnes i Stavanger og kan besiktiges eller leveres i omegn.
Åpen for bytter. Kom gjerne med interessante forslag i ca. samme prisklasse. Er spesielt interessert om du har en Seiko Cocktail Time eller Certina DS-8 Chronograph Moon Phase i rosé-gull
Alle bildene er tatt av meg og viser klokken som selges. Bildene kan ikke brukes uten samtykke.
Klassisk og fin klokke som er svært lite brukt (aldri brukt av meg). Minimalt med hairlines og ingen dings.
Fikk denne i ett bytte, men velger å la den gå videre til fordel for noe annet.
Dette er den store og dyrere 43mm versjonen av Clear Vision. Langt mindre tilgjengelig en den lille og billigere 40mm versjonen.
Noen fakta:
Automatisk caliber FC-303
38timer gangreserve
Ripebestandig sapphire-glass
Urkasse i stainless steel
Signert skrukrone
10ATM vanntetthet
Ø43mm
10.5mm høyde
Brun reim i crococalf
Innsyn til urverket
Pristaggen på klokken sier 1000euro (9300kr) + evnt. moms ved innførsel til Norge.
Send meg gjerne en PM ved spørsmål eller interesse
Pris: 5990,-
Klokken finnes i Stavanger og kan besiktiges eller leveres i omegn.
Åpen for bytter. Kom gjerne med interessante forslag i ca. samme prisklasse. Er spesielt interessert om du har en Seiko Cocktail Time eller Certina DS-8 Chronograph Moon Phase i rosé-gull
Alle bildene er tatt av meg og viser klokken som selges. Bildene kan ikke brukes uten samtykke.
Redigert: