Quartz is the new cool! [dubbelunbox]

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
*luremusfri sone*

Hadde fredag kveld like efter 22-tiden gleden av å møte @Mathfjeld på en buslomme i sentrale strøk for overlevering av et Quartz-ur. Merk dokker hvor trendsettende alles vår @Greg her (kan) ha vært.

Uret er om ikke The Renegade Master så en Marine Master, SBBN015 med 7C46 quartzverk tikkendes i.
Designen bringer sammen noe av det jeg digget hos Sporken og Orange Monster men ikke fant i Sumo'en (20mm lenke der :( )

En annen Seiko-man la for litt siden ut en ETA-flieger fra Ollech&Wajs Når den glapp var kanskje ikke sorgen stor, men når den dukket opp igjen fra @Yallaboy prissenket en hundrings var jeg først på avtrykkeren. Med en diameter 46mm bærer den stort men med en Heroic18 reim sitter den godt på hånda og fyller den femte og siste spotten i klokkeboksen.

Deilig å ha litt å velge på igjen, især når Electric Blue kommer hjem. Rask eller ikke ... eg likar't!

VGDAaVU.jpg

coVST3e.jpg

X0f4uA6.jpg

Redigert av en moderator:
Hehe
Se her ja, Den Seiko'en er jo bare badass:D
Gratulerer med tøffe klokker.

PS: Skjønner godt det gikk litt for langt med shuffleboard med den der på venstrearmen:p

Sa jeg noe om at jeg var en dårlig vinner:rolleyes::eek::cool: Uansett grattis så mye

Gratulerer. Den Seikoen er jo en skikkelig beater! Den andre er jeg ikke helt sikker på hva er egentlig :confused: Ikke sett før, men den ser jo grei ut. Flere valgmuligheter er jo alltid artig. :)

Kult - har en quartz selv som beater og syns det er veldig praktisk (for ikke å snakke om at den går ganske presist)

Gratulerer. Nå som du har en flieger som virker i tillegg ;) er jo du dekket for all slags sprell skulle jeg tro. :)

Gratulerer så mye med to tøffe klokker! Savner Seikoen alt nå, bruk den med måte :)