Quartz-mandag!

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Herved erklærer jeg mandag for quartz-dag! :mrgreen:

Jeg innser at ikke alle har fått med seg dette på forhånd ( :D ), derfor tillater vi i dag også bilder tatt tidligere. Vis meg din quartz! :D

Zodiac Sea Dragon. Høy kvalitetsfølelse og fet retro-look for en slikk og ingenting fra eBay.

3693741164_550d8126f4_b.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Den så faktisk veldig bra ut, Anders! Har ingen quartz ur for øyeblikket, så jeg kan desverre ikke bidra med bilder

Jeg har noen stykker, blant annet denne medtatte røveren. Kjøpt ombord på det amerikanske flaggskipet (tror det var USS Thomas S Gates) til NATOs stående atlanterhavsstyrke (Stanavforlant) dengang jeg deltok der. Klokka var i daglig bruk i flere år, og jeg har svømt, klatret, reist, herjet og festet med den.

Den har aldri sviktet, og beholdes i dag av nostalgiske årsaker. I dag får den ikke så veldig mye tid på håndleddet, men det hender seg innimellom.

Dette er Casio DW6100:
20090325_G-shock.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hehe, morsomt, jeg har faktisk akkurat samme G-Shock.. og jeg har den attpå til på meg i dag.

Jeg liker "baklyset" 8)

Omega Constellation TimeComputerIII
TCIIIO_0905122031.jpg

Tjaeh... Hvad skal jeg sige? - I hvert fald retro look

Med venlig hilsen - Geodoc.DK

Mye bra! Jeg digger Omegaene :D

Denne solgte jeg for kort tid siden:

Klokkebilder249.jpg

Klokkebilder270.jpg

Jeg vet at det er Speedmaster-dag idag, men samtidig er det jo også quartz-mandag :)

Siden jeg hentet denne på posten i dag morges må jeg nesten få gi den litt tid på hånda. Forøvrig et resultat av ukritisk e-baying. Den er jo så fet med negativt display, om enn helt upraktisk når man skal lese av tiden.

Svart, matt, TACTICOOL! :mrgreen: Jeg er redd det kommer til å bli flere slike, det finnes mange kule Gs ...

3738245253_59d8bd5463_b.jpg

2dmfr52.jpg

Maurice Lacroix Day-date

Beklager dårlig bilde fra en nybegynner.
Større interesse for klokker enn bilder......imponert over de fine bildene dere har

Mvh
Braute

Er Quartz ja, helt sikkert :mrgreen:

Denne var også en liten tur på armen i dag,
Quartz denne også (13 1/4 ETA 251.262 tror jeg) står det i papirene.

fvbj4l.jpg

Mvh
Braute