Solgt Rålekker Rålex - GMT-Master II BLRO - PEPSI

Medlem
16. sep. 2016
Sted
Norge
Heisann karer!

(På forhånd; beklager til de kjønn som ikke ble nevnt i innledningen og som evt føler seg krenket - det var ikke min intensjon. Jeg legger meg paddeflat.)

Vel. Jeg må dessverre slanke samlingen da husbygging og skillsmisse ble dyrere enn forventet.

KLIPP TIL:
Et bilde av Homer Simpson som har fått nyheten om at det er slutt på øl i all overskuelig fremtid, og fra nå av er det kun vann som kan væte hans tørste gane.

Selv om jeg har vært bitt av den horologiske basillen i nesten halvparten av mine leveår, så er jeg fremdeles såpass frisk i skallen at jeg vet at et tett tak er viktigere enn klokker.

Selger derfor en GMT-Master II BLRO fra 2019. Den har vært sparsommelig brukt, så den fremstår meget pen. Men, som alt skinnende metall - vender du claspen mot solen i riktig vinkel så vil det selvfølgelig være noen hairlines.

Jeg fikk kjøpt klokken fra anerkjent Rolex AD i Praha.
Tollet inn til Norge, og mva-papirer ligger sammen med resten av den komplette pakken av bokser, sertifikat, manualer, tags etc.

Klokken ligger allerede på Finn med Norges rimeligste pris, men jeg tenkte å legge den ut her for en enda penere sum.

PRIS: 199.500
NY PRIS: 195.000

Ingen bytter denne gangen, kun rent salg.

Jeg har massevis med GG referanser, og håper du også har et par av dem.

Kjedelig info med liten skrift:
Ingen overlevering før fullt beløp er på konto. Selger helst F2F i Oslo, men kan sende på kjøpers kost mht forsikring og transport.

BLRO - 1.jpeg
BLRO - 6.jpeg
BLRO - 5.jpeg
BLRO - 4.jpeg
BLRO - 3.jpeg
BLRO - 2.jpeg

Redigert: