Rød + Vin + Greg = Sant (igjen)!

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Bare sånn til info, så har jeg alltid siklet på @Greg’s (Red Sub, rød. anm.), men har jeg råd til denne?

Når SMS tikker inn rundt midnatt, er jeg enkel å ha med å gjøre. På en måte dessverre, på en annen måte heldigvis :D

Det resulterte i en liten pakke med minst 100 meter tape, en hanske, pose og var det også en sokk der?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Jeg hadde ikke råd, men det ble denne trøstegevinsten; En 1.4 mill serie Rolex Day Date 1803 med norsk dagskive.
Var det rart jeg sa ja? :D

Redigert av en moderator:
Gratulerer!

Har hatt den på hånden og det var tungt å se den gå.

Godt å se at den har fått et godt (?) hjem!

Rød og stil = sant

Gratulerer så mye med sjelden vare, utrolig kult med norsk "daghjul" også, et flott ur som tåler å vises frem !

Gratulerer - og som det er sagt over; norsk tekst på daghjulet er jo fantastisk anderledes. :)

Tusen takk, alle sammen. VELDIG fornøyd med det lille jeg har fått sett på den i dag. Kommer bedre takk, evntuelle svar og vurdering senere i kveld :)

Redigert:
Er jo ikke til å unngå å se at samlingen din har tatt en bestemt retning... Dersom du ønsker så er avataren min til salgs også ;)

Er nesten nødt til å komme med en gratulasjon, men jeg er også vemodig her jeg sitter - den ER grisekul. MYE "rimelig" gøy i den der... og som jeg sa, har prøvd den til hundre meter flere ganger i det siste, så du kan trygt iføre deg speedo pluss denne i lokal hall :mrgreen:

Er nesten forventet... Er jo perpetual calendar helt til slutten av februar :) Du får ringe da, hvis det er vanskelig å stille dato vs dag :)