Joda, det var bedre når man satt svett i hendene og man ble ropt opp til skoletannlegen. Stille bønn opp trappene til tredje etasje og euforien i kroppen når man ikke hadde hull og kunne gå uskadet ned igjen.javisst - alt var bedre før*
*bortsett fra tannlegen.
Neppe Mac Baren! Enten såpebobler eller nyeste design fra JuulLa oss få tråden tilbake on topic her!
Noen som vet hvilken tobakk som er i pipa til denne herremannen her?
Vis vedlegg 368401
Herremann....hvor...?La oss få tråden tilbake on topic her!
Vis vedlegg 368401
Skipper?La oss få tråden tilbake on topic her!
Vis vedlegg 368401
Nyter en sigar i ny og ne og var dessverre innom sigaretter "før i tiden".
Dumt spørsmål, muligens - men trekker dere/piperøykerne ned røyken eller bare i munnhulen som med sigar?
Du har jo ikke smaksløker i lungene, så hvorfor inhalere pipe eller sigar tobakk ?Nyter en sigar i ny og ne og var dessverre innom sigaretter "før i tiden".
Dumt spørsmål, muligens - men trekker dere/piperøykerne ned røyken eller bare i munnhulen som med sigar?
JEG vet hvor smaksløkene ligger og derfor jeg spør om pipe og om det er røyksug eller nytelse man søker/nyter.Du har jo ikke smaksløker i lungene, så hvorfor inhalere pipe eller sigar tobakk ?
Da ga vel du et svar på ditt eget spørsmål?JEG vet hvor smaksløkene ligger og derfor jeg spør om pipe og om det er røyksug eller nytelse man søker/nyter.
Bestefar røykte pipe og rullings, men spurte aldri om begge gikk ned i lungene.
«Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar»
Nei, jeg har aldri røkt pipe eller snakket med andre om det.Da ga vel du et svar på ditt eget spørsmål?
…det kjøttstykket ser sabla perfekt stekt ut - hvordan gjorde du det?Etter å ha laget Supernachos med Entrecôte, er det pipe til dessert.