Railmaster rem - croco

Medlem
23. mars 2010
Hei,

artig forum som jeg oppdaget ved en tilfeldighet.

Har en Railmaster som jeg tenkte fortjener litt TLC etterhvert..

Klokken tåler overraskende mye; det skal den ha!

Den originale remmen som kom med ble raskt utslitt og i all hast ble det kjøpt en reserver rem som siden har fått blitt værende.
Nå begynner denne også å bli veldig slitt så lurte da følgelig på om det er Bjerke og bestilling derfra som er løsningen eller om det er noe som kan skaffes andre steder fra.

Den ønskede remmen er da Croco som den kom fra boksen

Innspill mottas med takk!

På plass!

Etter tur til Nice forrige uke ble det anskaffet ny rem til Railmasteren; Orginal med hvite sting.
Omega dealerne der har alle typer alligator remmer liggende så man velger rett og slett den som man ønsker, venter 5 min til ny rem er på plass, betaler og takker.

Er det restriksjoner eller noe på disse remmene som gjør at det er 3-4 ukers leveringstid her i Norge og ingen har de liggende??
Var for øvrig gode priser i forhold til det bla. Bjerke kan stille med.

Uansett; Klokken er god som ny og tilbake i sin orginale stand!

Tør jeg spørre hva du betalte for remmen?

Jeg kjøpte en original svart croco til pappas omega og da betalte jeg nesten 3400 for en oem fra Bjerke

Tør jeg spørre hva du betalte for remmen?

Jeg kjøpte en original svart croco til pappas omega og da betalte jeg nesten 3400 for en oem fra Bjerke

Det stemmer ganske så bra med prisen jeg fikk fra Bjerke Bergen; og overraskende når jeg sjekket pris hos Omega forhandler i Geneve hvor den lå på 3200.-, marginal forskjell altså fra Bjerke pris.

I Cannes, hvor remmen ble byttet, fikk man den til Kr. 2200.- ferdig skiftet som er da 1/3 av prisen hos Bjerke på Berget..