- Medlem
- 6. nov. 2011
Her er samlingen min, kommer helt sikkert til å forandre seg med tiden så skal prøve å holde den oppdatert.
Først ut er Asia
Så litt lume fremvisning
Så snek det seg med en til gitt
OK, får vel vise lumen på den også da.
Siden intrengeren i forrige bilder slapp til så får vi sleppe til resten av quartz gjengen
Denne kjøpte jeg fordi den hadde alarm og ikke var digital, dessuten var jeg svært så nysgjerrig på tritium så da ble det denne.
Så har vi en artig sak som jeg tør påstå jeg er en av de svært få som har. I Norge er jeg sikkert den eneste.
Jeg skrudde på sjarmen og flørtet meg til denne som har vært i eie av en pilot.
Det en anadigi i titan, med koffert og div remmer og lenker.
Så er det klart for min kjæreste
Denne kjenner dere alle til regner jeg med, de fleste har den eller har eid den dog i en litt større versjon.
Jeg datt av lasset når digitalfoto slo igjennom, trivdes mye bedre i mørkerommet, så nå er blir det bare mobilbilder det håper jeg dere overlever
Mye mulig det skjer noe på den fronten fremover også.... en blir litt fristet av alle de flotte bildene her inne.
Det er ikke de flotteste og mest avanserte klokkene men her er det så mye hjerterom at det går vel bra det og.
Da takker jeg for meg, fortsettelse følger.....
Oversiktsbilde av nåværende samling 4.7.12
Først ut er Asia
Så litt lume fremvisning
Så snek det seg med en til gitt
OK, får vel vise lumen på den også da.
Siden intrengeren i forrige bilder slapp til så får vi sleppe til resten av quartz gjengen
Denne kjøpte jeg fordi den hadde alarm og ikke var digital, dessuten var jeg svært så nysgjerrig på tritium så da ble det denne.
Så har vi en artig sak som jeg tør påstå jeg er en av de svært få som har. I Norge er jeg sikkert den eneste.
Jeg skrudde på sjarmen og flørtet meg til denne som har vært i eie av en pilot.
Det en anadigi i titan, med koffert og div remmer og lenker.
Så er det klart for min kjæreste
Denne kjenner dere alle til regner jeg med, de fleste har den eller har eid den dog i en litt større versjon.
Jeg datt av lasset når digitalfoto slo igjennom, trivdes mye bedre i mørkerommet, så nå er blir det bare mobilbilder det håper jeg dere overlever
Mye mulig det skjer noe på den fronten fremover også.... en blir litt fristet av alle de flotte bildene her inne.
Det er ikke de flotteste og mest avanserte klokkene men her er det så mye hjerterom at det går vel bra det og.
Da takker jeg for meg, fortsettelse følger.....
Oversiktsbilde av nåværende samling 4.7.12