Rambutan's klokkerier

Medlem
6. nov. 2011
Her er samlingen min, kommer helt sikkert til å forandre seg med tiden så skal prøve å holde den oppdatert. :)

Først ut er Asia
DSC_0736.jpg

Så litt lume fremvisning
DSC_0762.jpg

Så snek det seg med en til gitt;)
DSC_0766.jpg

OK, får vel vise lumen på den også da. :p
DSC_0772.jpg

Siden intrengeren i forrige bilder slapp til så får vi sleppe til resten av quartz gjengen:eek:

Denne kjøpte jeg fordi den hadde alarm og ikke var digital, dessuten var jeg svært så nysgjerrig på tritium så da ble det denne.
DSC_0821.jpg

Så har vi en artig sak som jeg tør påstå jeg er en av de svært få som har. I Norge er jeg sikkert den eneste.;)
Jeg skrudde på sjarmen og flørtet meg til denne som har vært i eie av en pilot.
Det en anadigi i titan, med koffert og div remmer og lenker.
DSC_0777.jpg

DSC_0779.jpg

DSC_0782.jpg

Så er det klart for min kjæreste :rolleyes:

Denne kjenner dere alle til regner jeg med, de fleste har den eller har eid den dog i en litt større versjon.

IMAG0078.jpg

IMG_2366.jpg

IMG_2368.jpg

Jeg datt av lasset når digitalfoto slo igjennom, trivdes mye bedre i mørkerommet, så nå er blir det bare mobilbilder det håper jeg dere overlever:)
Mye mulig det skjer noe på den fronten fremover også.... en blir litt fristet av alle de flotte bildene her inne.:)

Det er ikke de flotteste og mest avanserte klokkene men her er det så mye hjerterom at det går vel bra det og. ;)

Da takker jeg for meg, fortsettelse følger.....

Oversiktsbilde av nåværende samling 4.7.12
samling2.jpg

Det var en flott presentasjon. Likte godt den flørtehistorien og har notert meg at jeg ikke tar med gromklokka på gtg hvis du skal dit :D

+1

Skulle gjerne hatt den muligheten, men damene på Bjerke lar seg ikke sjarmere... Kanskje snarere tvert imot... ;)

Fint at du deler Rambutan. Og... hos meg gir ingen ting mer kudos enn om du klinker til med noen analoge klokkebilder!

Keep em coming!

Psst! Det er veldig velkomment med en jente på neste GTG. Minuteman trenger noen å spandere champagne på:D

Flott samling, rambutan!
Gode røverhistorier om klokkene er det også morsomt å få med seg, så her er det bare kjøre på. Frescht!
:cool:

Stilig presentasjon av flotte klokker! Blir moro å følge fortsettelsen :)

Takker så mye for alle hyggelige tilbakemeldinger! :) Ja, hadde vært gøy å blitt med på en GTG, champagne er en høydare og med klokker så blir det jo helmaks! :p

Det var veldig generøst av Prippa å spandere sjampis på mine vegne, og som den gentlemannen jeg er skal jeg selvsagt følge opp.

Mathfjeld, det er ikke deg det er noe galt med, det er meg...;)

Det var da så lite Minuteman! Skulle bare mangle. Du er jo så beskjeden så tenkte du ville sette pris på et lite puff..

:D

Når det er sagt kommer undertegnede til å spandere noe helt annet på Valdres store sønnesønne sønn ved neste gtg.

Fin samling, Rambutan :)
Et lite spm; jeg husker du hadde funnet en urfrekk omega chrono, som ikke var speedmaster, og som jeg mener at også ble bestilt. Er det noe i eninga, eller valgte du speedy instead?

Fin samling, Rambutan :)
Et lite spm; jeg husker du hadde funnet en urfrekk omega chrono, som ikke var speedmaster, og som jeg mener at også ble bestilt. Er det noe i eninga, eller valgte du speedy instead?

Takk!

Det er aldeles korrekt, jeg venter fortsatt!!!! :oops::oops: Ble bestilt 12 januar og nå er jeg svært så utålmodig...... Er det noen som har noe formening om hva som er akseptabel ventetid? Jeg har mast litt på dem via mail, de er klar over situasjonen og beklaget men det er liksom ikke så mye mer enn det... :(

Hei!
Du har en fin samling!;)
Håper klokken du har bestilt kommer snart!:)
lang ventetid er ikke gøy!

Da har jeg lagt inn noen andre bilder av Speedy'n min og legger ut noen av min nye klokke. :p

Eterna
IMG_2334.jpg

IMG_2348.jpg

IMG_2326.jpg

IMG_2329.jpg

Driver å prøver meg frem på bilde fronten, så det vil komme mer
spennende etterhvert. ;)

Utrolig fin samling... Morro at du deler med oss andre ...

Jeg føler jeg ligger langt etter.. På tide med full skjerpings.. :D :D :D