raskt spørsmål om mesh

Jeg ga $160 og syns det var en god deal :) Så jeg kan tenke meg at et sted mellom der og $200 er en god pris. Sjekk Otto Frei for å finne ut av hva de går for som nye.
Mener noen her har nevnt at det billigste her til lands faktisk er å dra til en AD og be dem bestille opp en av de gamle mesh'ene til deg. De nye er vesentlig dyrere!

Mener å huske at Brio fikk en ganske billig fra Australia, eller noe slikt. Ofrei er dyrere enn norsk AD på den gamle typen mesh. Regn med et sted mellom 1500 og 2000 kroner for en ny av den gamle typen. Den nye typen mesh ligger noen tusenlapper over dette i pris.

Nei, det der er en av de gamle. Kanskje det bare var jeg som var heldig da jeg kjøpte min, men de gamle skal være mulig å få tak i for rundt $200.. Spør AD, som sagt. De nye mesh'ene har en helt annen lås enn den gamle "flysetebeltelåsen" på bildene der. Den nye er mer som låsene på Omega-lenkene for tiden, med to trykknapper på sidene og microadjustment. Fine, men ikke verdt 3-4000kr mer, for de nye er DYRE!