Selger her en Raymond Weil Maestro Moonphase fra 2011. Klokken kommer med boks, men dessverre uten papirer. Når det er sagt har jeg registrert klokken på serienummer hos Raymond Weil og de har bekreftet at klokken er produsert i 2011. Klokken er i god stand og holder tiden meget godt (se bilde under). Diameteren er 39 mm (uten krone), og klokken bærer stort pga utformingen til kassen og at skiven er stor.
Urverket som sitter i klokken er et Caliber RW4600, som er et ETA 2824 som er modifisert til å inkludere månefase, dag, månede, samt datovisning med viser. Remen som sitter på er en sort skinnrem fra Hirsch. En fin dressklokke for julesesongen
Klokken selges grunnet andre klokkeprosjekter/klokkedrømmer. Nypris for denne klokken hos urverket.no er 20195,-.
Jeg setter prisen til 11 500,- (for brukere av TS) inkludert frakt over hele landet.
Klokken er reservert!
Klokken befinner seg i Trondheim dersom noen vil ta en nærmere titt
Ta kontakt på PM dersom du er interessert eller har noen spørsmål.
Så til noen bilder (selvsagt helt uredigerte)
Som sagt holder klokken tiden godt
(Og for de som lurer på hvorfor klokken viser akkurat samme tid på alle bildene så er det fordi kronen var trukket ut når jeg tok bildene )
Urverket som sitter i klokken er et Caliber RW4600, som er et ETA 2824 som er modifisert til å inkludere månefase, dag, månede, samt datovisning med viser. Remen som sitter på er en sort skinnrem fra Hirsch. En fin dressklokke for julesesongen
Klokken selges grunnet andre klokkeprosjekter/klokkedrømmer. Nypris for denne klokken hos urverket.no er 20195,-.
Jeg setter prisen til 11 500,- (for brukere av TS) inkludert frakt over hele landet.
Klokken er reservert!
Klokken befinner seg i Trondheim dersom noen vil ta en nærmere titt
Ta kontakt på PM dersom du er interessert eller har noen spørsmål.
Så til noen bilder (selvsagt helt uredigerte)
Som sagt holder klokken tiden godt
(Og for de som lurer på hvorfor klokken viser akkurat samme tid på alle bildene så er det fordi kronen var trukket ut når jeg tok bildene )
Redigert: