Solgt Redux & Co COURG Grade 5 - Type A - Date

Medlem
4. aug. 2015
Sted
Oslo
Etter å ha kommet over denne artikkelen på Worn&Wound forhåndsbestilte jeg en COURG i september i fjor. Det er en tøff diver/pilot i titan, fra et microbrand som har fått gode omtaler (så langt jeg kan se).

I dag kom klokka i posten, men det var dessverre alt for sent. I mellomtiden har nemlig min vilje til å bruke alt for mye penger på klokke blitt betydelig styrket, og jeg sparer knallhardt til både det ene og det andre... Dermed forsøker jeg å se om det er mulig å selge den videre.

Litt specs:
  • Movement: Seiko NH-35A
  • Functions: Hacking seconds, unidirectional bezel
  • Case: Titanium-Grade 5
  • Crystal: Sapphire
  • Water resistance: 15 ATM
  • Lug width: 20mm
  • Straps: Ballistic nylon NATO
  • Diameter: 39 mm
  • Case Height: 13.7 mm
Klokka er helt ny. Jeg har åpnet boksen for å ta bilder til denne annonsen, men den er ikke brukt ut over det. Kommer selvsagt med alt som fulgte med, dvs et lite hefte, en pouch med plass til flere klokker, og en treboks.

Jeg ga 450 USD for denne (var sent ute). Med mva (kvittering medfølger) har jeg gitt et sted mellom 4000 og 4500 norske kroner for klokka. Forsøker meg på 1000 kroner eller bud. Vanlig TS-oppgjør.

Noen bilder:

Ta kontakt på PM om du er interessert. Klokka befinner seg i Oslo, men jeg kan sende om mottaker betaler frakt. Takk for titten!

Ola

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Ban og Preacher