Tusen takk for svar! Veldig mange flotte reimer du viste der, tror nok jeg kjøper en di-modell rallye i sort skinn Vil også ha en brun kalveskinn reim, noen tips? Hvor tykk og om den skal være like tykk over hele? Vil ikke ha for lys brunfarge @gulenissen
De fleste skinnreimene fra bildene ovenfor er for bruk med Omegas foldespenne, som er en grei (men stiv ) sideinvestering til uret.
WatchObsession har et bredt utvalg av flotte brune reimer til både tradisjonell spenne samt foldespenne.
Ellers har Cousins ganske fornuftige priset alligatorreimer som kan anbefales
Tror vi snakker 2.500,- pluss minus. Med store forbehold om at prisen kan ha gått opp. De dukker opp brukt med ujevne mellomrom, det kan være verdt å slenge ut en WTB og se hva som skjer.Hvor mye ligger en original omega foldespenne på? Har sett litt på reimer på http://www.watch-band-center.com, mange flotte reimer fra kjente merker
Tror vi snakker 2.500,- pluss minus. Med store forbehold om at prisen kan ha gått opp. De dukker opp brukt med ujevne mellomrom, det kan være verdt å slenge ut en WTB og se hva som skjer.
Min erfaring er at dette er en av de mere fotogene klokkene. Det vil si at den kler egentlig alt! Kort fortalt vil det si at du kan få mye spennende til en billig penge som kler denne klokken.
Ønsker du Omega koster det noe, om det er verdt det eller ikke er opp til deg.
Speedmaster kler alt!!!
Hvor mye ligger en original omega foldespenne på? ...
2900,- hos norsk AD når jeg spurte for et par uker siden.
Flere nettsteder feks Watchobsession selger "Omega style clasp". Kvaliteten vet jeg ikke noe om, men denne nettssiden har jeg problemfritt handlet reim fra før.
Personlig er jeg ikke noen fan av foldespenner, jeg synes vanlige spenner er mye mer komfortable og bygger mindre. Unntaket er nettopp denne "single-fold" foldespennen fra Omega, den er helt super og anbefales varmt. Ellers er det mange tråder her på forumet om remmer generelt og remmer til speedy spesielt, let og du skal finneGanske mye bare for en foldespenne Er det mye bedre med foldespenne i forhold til en vanlig spenne? Hvordan tror du en 15$ kopi er?