Reklame: Årets kuleste kalender?

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Sted
Norge
Før jeg hoppet ombord som redaktør her på Tidssonen hadde jeg et par år laget "årets tøffeste klokkekalender" via nettsiden Horae.no. Det ble godt mottatt og tradisjon tro velger vi derfor å lage en for året 2021 også :)

401-021.png

Kalenderen passer etter min mening perfekt for samlerrommet, kontoret eller på hvilket som helst sted hvor du ønsker noe som fremhever klokkeinteressen – kombinert med praktisk oversikt over året 2021. For neste års kalender er det nærbilde av et av verdens flotteste og mest anerkjente urverk, L.951 fra en 1815 Chronograph fra A. Lange & Söhne, som pryder.

Ettersom kalenderen er i 50 x 70 blir portoen ganske høy - så det er lagt inn 25% rabatt på bestilling av mer enn 1! Så kjøp en til både jobb og hjemme, eller til en klokkeinteressert venn i samme slengen.

Bestilling her: https://horae.no/butikk/kalender-2021/

Da er disse klare for levering, litt før antatt og alle bestillinger er sendt ut :)

Enda noen igjen, så hiv inn en bestilling om du ønsker deg en - eller trenger en julegave til en klokkeinteressert venn :mrgreen:

2021 er i gang og har en god håndfull plakater igjen av opplaget! Sleng inn en bestilling om du vil ha haute horlogerie på hjemmekontorveggen :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: Stonefly
2021 er i gang og har en god håndfull plakater igjen av opplaget! Sleng inn en bestilling om du vil ha haute horlogerie på hjemmekontorveggen :mrgreen:
Den funker fint på andre steder enn hjemmekontoret også! Erfaring tilsier at dersom man slenger den opp i et fellesareal på jobben så må man støtt og stadig forklare hvorfor man velger å bruke tusenvis av kroner på noe som kun viser tiden :) Bare forberede seg på et år med fraser som "men, Dæniell Vellingtånn er vell også ganske bra" og "mobiltelefonen viser jo tiden ennå mer nøyaktig".

Heldigvis er den ennå fetere i virkeligheten og av høy kvalitet!