Reklamemateriell og annonser

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Reklamemateriell og annonser?

Er det noen av dere som samler på klokkerelatert reklamemateriell og annonser? Noe artig å vise fram? :D

JoLu hadde noen fine gamle annonser på dass, jeg ble inspirert og har nå en bunke med slike gamle og nyere Rolex-annonser fra ulike kilder. Som en patologisk samler er det en artig måte å få tilfredsstilt kicket på uten å måtte kjøpe nye klokker hele tiden. Mye kan selvsagt kjøpes fra eBay, men det er artigst å grave fram gamle Newsweek, National Geographics etc hos brukthandleren. Og så har du en god anledning til å kjøpe noen fine årgangs-Playboy ;) "Jeg leser det for annonsene." Har ikke bestemt meg for hvilke som skal rammes inn ennå, men det kommer :)

Jeg må også innrømme at jeg klipper ut og legger i plast nye Rolex-annonser, det kan jo hende mine barn eller barnebarn blir entusiaster :D

Godt å se at det noen som er "sykere" enn meg der ute....jeg har ikke kommet så langt enda at jeg klipper ut klokkeannonser enda, men kunne godt tenkt meg det kjenner jeg....prøvde dog å henge to reklameplakater fra IWC på veggen i tv-stua, men ble pent bedt om å fjerne de.....har allerbødigst fått tillatelse til å henge de i garasjen når den er ferdig oppusset med sjakkmønstret gulv, hvite vegger, masse bra lys og en god "gammel" 911 (som forøvrig er den eneste bilen som går i min lille garasje)....

Desverre blir det lenge til....sukk