Rem

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Hva synes dere om denne?[attachment=0:17nzsfqr]cod81_steve%2048[1].jpg[/attachment:17nzsfqr]

Fin klassisk rem !
Men en noe stiv pris, selv om læret er behandlet på en spesiell måte.... :roll:

(PS Trodde først du hadde kjøpt deg en slik.....)

Hehe nei, jeg har ikke kjøpt den ennå... -Synes den er fin men som du sier Brio, er det litt stiv pris.
Lurte egentlig bare på hva folket syntes om den.

Det finnes en rekke gode rem-makere der ute.....men hvem som er "best" på kvalitet og pris, er nesten umulig å si, da de fleste har sin egen oppfatning av produktene.
Hadde vært morsomt å fått en norsk lær-/ skinnmaker til å prøve seg....men da er vel faren at prisene blir enda høyere.. :roll:

Tenker TedSu sine priser er top limit, men hans hornback synes å være supre !

Jeg skal være ærlig: Jeg synes den ser kjedelig ut! :)

Den ligner på veldig mye annet der ute.

Limited edition? Høres ut som bare tøv :p

Norske remmer? Tipper det blir jævlig dyrt med våre timepriser. Faktum er vel at det ikke er alle produsenter som tar seg betalt for arbeidet sitt. Småskala, manuell produksjon av remmer er ikke spesielt lønnsomt. Timebetalingen blir i alle fall lav. Det er nok derfor de aller aller fleste har satt bort produksjonen til lavkostland eller andre lavtlønnede, evt. pensjonerte skomakere ;)

Det finnes vel allerede en svensk produsent - "Ronnie" eller noe slikt? Mener å ha sett flere av hans kreasjoner på TTT.

Kjedelig synes jeg med......finnes mange lik den.....

Dette med reimer har gått totalt ut av styr synes jeg. Mange som utnytter hysterien hos PAM elskere å produserer remmer med stive priser, for å ikke tale om spenner!!
Det er jo en polsk produsent av spenner som er sinnsykt dyr.......ca 170usd per spenne for en stålbit, som i tillegg er produsert i et lavkostnads land...........hmm......! :D

Var selv nær å gå på en smell med disse GPF spennene....som jeg personlig tror er en bløff.........jeg ble tilbydt til en "svært god pris"- kun 550 usd for et spenne!!

Heldigvis synet jeg "bløffen" og noen uker senere ble den forbudt å selges på Paneristi, som merkelig nok ble forbudt av en moderator som solgt unna sine først :eek: .

Selv om noen synes "alt går over styr" og noen synes prisen er stiv og ser kjedelig ut, kan jeg fortelle dere at den remmen er noe av det mest behagelige jeg har hatt på armen, ever!!
Så myk, så lækker, så behagelig og så fin!!
Simona ruler!!!! :)