Selges Remmer og spenner til salgs. Perfekt til klokker med lugsize 24 mm. Eks: PAM312,PAM111,PAM005 osv...

Medlem
19. mars 2012
Sted
Viken @svevern
Har remmer og spenner til salg. Remmene har blir brukt på min PAM312. Disse selges med et tungt hjerte fordi jeg har blitt for opphengt i OEM tilbehør… Spennene har aldri vært brukt…

Oversikt over remmer:
1_alle.png

2_alle.png

The Strap Smith: [SOLGT]

Brun rem (kalveskinn) med fin patina (en av de mest behaglige remmene jeg har eid) med sorte sting. Inkludert sort buckle (ubrukt).
Pris Kr. 500,- inkludert brevpost (uten sporing på kjøpers risiko) eller F2F handel/overrekkelse.
3_TSS.png

Toshi strap:
Sort rem (Saddle) med grå sting.
Pris Kr. 450,- inkludert brevpost (uten sporing på kjøpers risiko) eller F2F handel/overrekkelse.
7_Toshi_straps.png

8_Toshi_inside.png

Landa straps:
Racing gul rem (skinn - brukt 1 gang) sting med nøytral tråd,
Pris Kr. 250,- inkludert brevpost (uten sporing på kjøpers risiko) eller F2F handel/overrekkelse.
4_Landa.png

Strap Culture:
Sort rem (kalveskinn) med beige/hvite sting.
Pris Kr. 450,- inkludert brevpost (uten sporing på kjøpers risiko) eller F2F handel/overrekkelse.
5_SC.png

6_SC_inside.png

V-Spenne:
Husker ikke hvor den ble kjøpt fra.
Pris Kr. 100,- inkludert brevpost (uten sporing på kjøpers risiko) eller F2F handel/overrekkelse.
9_buckle.png

Spenne klassisk:
Pris Kr. 100,- inkludert brevpost (uten sporing på kjøpers risiko) eller F2F handel/overrekkelse.
10_buckle.png

Strap Culture Spenne:
11_SC_Spenne.png

Har endel good guys erfaringer. Betaling skjer gjerne på vipps eller på konto.

Redigert: