Remmer til gull-GMT?

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Jeg vil eksperimentere litt med remmer til gullklumpen :D

Jeg har Nato og Zulu i forskjellige farger, foreløpig synes jeg den kler best Zulu med PVD metall. Ikke så fint med stål. Har bestilt en custom Nato skinn med gullbelagt hardware fra Jürgens, det bør bli ganske fett :D

Men hva kunne ellers være fett på tro? Di-modell Rallye? Brun croco? Svart skinnrem med "bøyde ender" som går helt inntil kassa?

Forslag mottas med takk!

Har bestilt en 18mm Rolex gullbelagt spenne, just in case :D (Nei, jeg gjorde det ikke før jeg kjøpte klokka, men det var søren ikke langt unna ...)

Klokkebilder468-1.jpg

Forresten, noen som vet om Rolex faktisk lager en 18mm spenne i helgull? Har bare funnet mindre spenner (16mm, til Daydate etc), men de fleste 20mm remmer smalner jo til 18mm ... Så da ble det gullbelagt.

Synes du virkelig den kler Zuluen? Kul klokke, men Zulu ville kommet laaaangt ned på lista for min del ;)

Det kan jo også komme av at jeg ikke har testet så mange andre ;) Men ja, det er en fin kontrast med det rent funksjonelle nylonbåndet og gullet!

I dag har jeg på en grønn-rød nato med pvd og den synes jeg passer godt til TT sort. Zulu ble for kraftig for suben synes jeg. Skal bli morro å se skinnnato med gullbelagte spenner ja...

Jeg besøker denne tråden igjen :D

Jeg er fortsatt på jakt etter en egnet brun croco, men jeg tror det ville være meget pent med en gylden brunfarge som ikke er for lys og ikke for mørk. Synes de fleste honey brown eller dark brown (/chocolate) har for lite fargespill. Så jeg ser vel etter noe sånn som en dark golden honey brown croco? Noen forslag? Bør være ganske padded og tykk, føler jeg.

Skinn-NATO funker ihvertfall veldig bra :cool:

Klokkebilder538.jpg

Jeg besøker denne tråden igjen :D

Så jeg ser vel etter noe sånn som en dark golden honey brown croco? Noen forslag? Bør være ganske padded og tykk, føler jeg.

Skinn-NATO funker ihvertfall veldig bra :cool:

Jeg har alltid hatt sans for skinnreimen som sitter på gul-gull-Daytonaen

Men jeg synes du har truffet blink med skinn-Nato også. Nesten litt for godt. For nå er det ut og vindus-surfe etter helgull sub. igjen. (sukk)