Reservoir

Hugo Cabret

Støttemedlem
Medlem
9. des. 2014
Sted
Sandefjord
Dette syntes jeg var en av de mer vellykkede klokkene som henter inspirasjon fra bil- og flyinstrumenter.

– Self-winding mechanical movement, 37 hours power reserve
– Complications: Retrograde minutes, jumping Hour, Power Reserve, date
– Patented proprietary 124-pieces module on ETA 2824-2 caliber
– Opened case-back at 240 degree, screw-down crown, Water-resistant 5ATM
RESERVOIR_LONGBRIDGE_CLUB_RSV01.LB_130-12s_3-4_1600x2400-260x390.jpg
RESERVOIR-AIRFIGHT-RSV02.AF_230-12-FACE-1-264x330.jpg
RESERVOIR-TIEFENMESSER-RSV03.TM_130-23-FACE-264x330.jpg

Vel, er ikke den kuleste klokken jeg har sett, men langt fra den styggeste, hehe.
Men ja, skjønner ikke helt hvordan den viser tiden, haha

Vel, er ikke den kuleste klokken jeg har sett, men langt fra den styggeste, hehe.
Men ja, skjønner ikke helt hvordan den viser tiden, haha

Den Speedometer- / turteller inspirerte viseren viser minutter mens den trippteller inspirerte displayet i midten viser timer. På 60 minutter, spretter minuttviseren tilbake til 1, og time telleren viser en time mer.
Tankmåleren nederst viser gangreserven. Var ikke så lett å forklare dette, men alle klokkene i første post er ca 06:45.

Aaaaah, jeg trodde jo det var datoen som var der timetallet står, hahaha, da gir det mer mening, hehe. "tankmåleren" derimot var ganske lett å skjønne, hehe

• Liker
Reaksjoner: Hugo Cabret
Synd at de som ble vist mangler dato da jeg er så distre at det kanskje den komplikasjonen jeg bruker mest..

Ellers skikkelig kule!

Synd at de som ble vist mangler dato da jeg er så distre at det kanskje den komplikasjonen jeg bruker mest..

Ellers skikkelig kule!

Manglende dato kan være litt irriterende, det syntes jeg også.
Det er noen modeller med dato. Personlig syntes jeg det ødelegger helheten i designet da den ikke henter et element fra instrumentet.

RESERVOIR-AIRFIGHT-RSV02.AF_231-15-FACE-264x330.jpg
RESERVOIR-GT-Tour-RSV01.GT_131-12-FACE-1600x2399.jpg