Resirkulering kan faktisk være flott, det også

Medlem
6. des. 2013
11357918_371335513072606_1158256259_n.jpg

Unboksing av to nusselige små stålbiter kan lede til at man får tanker om å resirkulerer litt - og vips, så får man i praksis en ny klokke.

Så, ved å unbokse nye to små endestykker 502T gjorde at jeg kunne ta 62510H Jubilelenka og mikse med 116710BLNR.

DSC04421_zpsfbcb9002.jpg~original

(ikke mitt bilde, men av samme forpakning)

Da blir resultatet dette. :)

11334527_395517203977512_946194667_n.jpg

Redigert:
Ser veldig bra ut, til tross for at jeg i utgangspunktet ikke er tilhenger av jubilee. Svelger glatt den kamelen:)

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Jeg kunne i et ubevoktet øyeblikk faktisk dumpet alle andre klokker i samlingen og kun hatt denne.

Men, nå er vel andre "honeymoons" heldigvis slik.

Skal ta en ny vurdering før sommeren sklir over i rustfarger.

Forumets kuleste signatur tilhører @Torjus: "Unless you're looking to make me breakfast tomorrow, I think we're done."

Så - dette er det du leter etter @Tetragrammaton (ref. The most epic, awesome and unique forum signature on the internet. Ever.)

Redigert:
Knall kombo! Jubilee satt som et skudd :)

Blir ikke helt den samme smashing komboen på Daytona ...
7322130C-D683-457A-874E-D0D906FD8B72_zpsa8cc7lza.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Forumets kuleste signatur tilhører @Torjus: "Unless you're looking to make me breakfast tomorrow, I think we're done."

Så - dette er det du leter etter @Tetragrammaton (ref. The most epic, awesome and unique forum signature on the internet. Ever.)

Pøh. Min signatur er nøyaktig det den sier den er. Jeg er forøvrig inne i tenkeboksen når det gjelder hva jeg synes om jubileeløsningen. Jeg kan si i fra når jeg kommer ut av den, men du trenger ikke holde pusten :)

Pøh. Min signatur er nøyaktig det den sier den er. Jeg er forøvrig inne i tenkeboksen når det gjelder hva jeg synes om jubileeløsningen. Jeg kan si i fra når jeg kommer ut av den, men du trenger ikke holde pusten :)
Pøh. Kjøp færre klokker. Spar. Kjøp flere Rolexer.

BTW - "Unless you're looking to make me breakfast tomorrow, I think we're done." er faktisk den beste episke, fabelaktige og unike forumsignaturen på internettet. I alle fall hvis man har installert Internett 2.0.

Problemet med dine bilder @Loevhagen er at jeg får så griselyst på en liten Rolex... Var bildene bare tatt med mobilen? Hva mobil er det?