Hei.
Meldte meg nylig inn i dette forumet da jeg hadde et par spørsmål, og tenkte det kunne være smartest å gå rett til ekspertene med en gang.
I det siste har jeg forhørt meg litt om dette å "lett" restaurere gamle armbåndsur, og har ønsket å prøve dette.
Har ikke spesielt med erfaring med urverk, og tenkte mest på rengjøring, pussing osv.
Jeg lurte i den forbindelse om det er noen klokker som er lettere å begynne med enn andre som ikke koster alt for mye?
Og om det er noe verktøy eller utstyr som er "må ha" når man skal prøve dette?
Hørte at denne var en god start, eller er dette overkill for en fersking?
Foredom BL-DCH-OttoFrei Polishing System in 115v & 230v | OttoFrei.com
Har også hørt gode ord om ultrasonisk vask?
Om noen har et par tips og råd angående spørsmålene onver, hadde jeg satt stor pris på dette.
På forhånd, takk.
-Regje
Meldte meg nylig inn i dette forumet da jeg hadde et par spørsmål, og tenkte det kunne være smartest å gå rett til ekspertene med en gang.
I det siste har jeg forhørt meg litt om dette å "lett" restaurere gamle armbåndsur, og har ønsket å prøve dette.
Har ikke spesielt med erfaring med urverk, og tenkte mest på rengjøring, pussing osv.
Jeg lurte i den forbindelse om det er noen klokker som er lettere å begynne med enn andre som ikke koster alt for mye?
Og om det er noe verktøy eller utstyr som er "må ha" når man skal prøve dette?
Hørte at denne var en god start, eller er dette overkill for en fersking?
Foredom BL-DCH-OttoFrei Polishing System in 115v & 230v | OttoFrei.com
Har også hørt gode ord om ultrasonisk vask?
Om noen har et par tips og råd angående spørsmålene onver, hadde jeg satt stor pris på dette.
På forhånd, takk.
-Regje