Resultatet av en kjedelig nattevakt.

Medlem
3. sep. 2012
Innlegg
879
Sted
Bergen
Slenger ut en utpakking av mitt nye ur. Er ett rimelig ur, men forsatt artig å få nytt:)

Siden jeg skal begynne på skole igjen etter å ha jobbet i mange år har jeg lengre ikke klokke konto, men itilfelle vaskemakinen ryker konto(legge opp litt peng siden man ikke blir rik av å være student). Så planen var ikke å bruke mer penger på klokker på en stund.

Men her for en ukestid siden hadde jeg vakt på jobben og måtte være våken på natten. Hva er det å gjøre midt på natten? Joda surfe nettet og da er jo klokker en ting og se på:)

Etter å ha vært innom diverse forum og sider kom jeg over ett merke som heter Bernhardt Watch Company.
Dette hadde jeg aldri hørt om undersøkte litt nærmere. Jeg er jo litt svak for divere og da jeg så denne ble jeg litt impulsiv og kjøpte denne:

SeaShark5_zps73a6f086.jpg


IMG_1555_zps84d2d7e5.jpg


20120926_161314_zps3bb372a9.jpg


Bernhardt Sea Shark:

SeaShark13_zps49ddb848.jpg


SeaShark27_zps023ffa43.jpg


SeaShark24_zps812e1ebc.jpg


IMG_1558_zpsa12cadab.jpg


20120926_161410_zps41c30fee.jpg


Grunnen til at jeg kjøpte denne klokken var at jeg likte utsende veldig godt og jeg er veldig fan av blå urskive, så kom den rimelige prisen, safirglass og automatisk urverk.

Litt info:
Size: 42mm
Miyota 8215 automatic movement
Sapphire crystal
316-L surgical stainless steel
Stainless steel bracelet with screws
200 meters water resistance
Super Luminova on hands and indices


Er det noen som har erfaring med Bernhardt klokker?

Forslag til alternativ reim?
Lenke er ikke så bra og bruke på jobben er så mye og skrape borti.
 
Ganske lik Perrelet diver, og det er ho ikke negativt?

Gratulerer ned nytt jeg ikke har hørt om før:)
 
Gratulerer! Denne var tøff!
Få den på en NATO-reim, ja. Sjekk TS-shopen eller evt andre leverandører.
 
Gratulerer!:D
Tøff klokke.
Hvis nato ikke er aktuelt kan du sette på en Hirsh reim.
 
Takk:)

Dette impulskjøpet er jeg veldig fornøyd med. Får ikke lagt ut bilder med klokken på armen fordi jeg ikke har lite nok skrujern til og justere lenken( og de jeg har er rimelig små synes no jeg). En patent jeg ikke har vært borti før. Men det gjør bare at klokken føles enda mer gjennomført.

Skal absolutt følge med på hvilken klokker Bernhardt kommer med i fremtiden. Tror det kan komme noen rimelige bra klokker derfra.