Retningsløs....

Ser ut som Rolex er løsningen for min ørkenvandring......-Skal jeg selv kjenne litt godt etter er det faktisk IWC som trigger. Men ønsker og lytte til dere som sier at Rolex er et valg som gjør veien kortere,men har da sett for meg SD eller YM.
Har en klokke på vei inn i morgen tidelig på døra....så vi får se det an om det blir unboxing eller salg tvert.

Den som tipper rett på merke og modell skal gratis få tilsendt begge mine Vintage ur i den ene annonsen på ks (de som ingen vil kjøpe:))

Hint....Inhouse og stål/gull detaljer.
Et tips pr snute...

Mvh
Timebandit;)

Vel, en ting skal du ihvertfall ha - du har tilført en mengde klokker på TS som ikke er "streamline".
Når jeg ser det er utboksing fra Timebandit så gleder jeg meg....hver gang:D

Skal egentlig ikke gi noen råd - synes du skal fortsette på prøve alt mulig du kommer over. Du finner en "keeper" etterhvert:p

+1. Du har virkelig vært innom mange spennende og forskjellige ur Timebandit, noe som definitivt har vært en berikelse for forumet her. Jeg var egentlig i en litt lik situasjon som deg før, dog bare i en betydelig mindre scala. Jeg kjøpte jo Seiko Anantaen som raskt ble flippet (til deg!) for å finansiere en Omega PO, som igjen ble flippet etter kort tid.

Begge er utrolig flotte ur, men for meg manglet de altså det lille ekstra som gjorde at ikke flippetrangen kom smygende etterhvert. Vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva dette er for noe, men det er vel dette som vi ofte omtaler som "godfølelsen" her. Siden jeg kjøpte suben og exploreren har jeg ikke en gang vært inne på tanken om å flippe. Joda, sikkert noe mer forutsigbart enn mye av det du har vært borti, men pokker om det ikke er mye klokke for pengene med Rolex i denne prisklassen.

Bare mitt lille bidrag til tråden her. Ønsker deg uansett lykke til videre i jakten! :)

260px-Peacock_2.JPG

Spennende å se din vei videre, ganske sikker på du finner noe som passer bra etter hvert:) Du har jo vært innom masse spenende allerede, og noe du kan trives med over leger tid dukker nok opp:)

Mitt tips om hva som kommer i morgen er en Rolex LB, altså blir det en gul/stål Sub med blå skive:p

Mye kult, men den pokerklokka lukter litt desperasjon hvis det var "din klokke" du jaktet på.;)

Tipper det er en datejust på vei inn. :)

Jeg ville vurdert datejust II også om jeg var deg... Er noe eget med den altså...

Ser ut som Rolex er løsningen for min ørkenvandring......-Skal jeg selv kjenne litt godt etter er det faktisk IWC som trigger. Men ønsker og lytte til dere som sier at Rolex er et valg som gjør veien kortere,men har da sett for meg SD eller YM.
Har en klokke på vei inn i morgen tidelig på døra....så vi får se det an om det blir unboxing eller salg tvert.

Den som tipper rett på merke og modell skal gratis få tilsendt begge mine Vintage ur i den ene annonsen på ks (de som ingen vil kjøpe:))

Et tips pr snute...

Mvh
Timebandit;)

Har både IWC Ingenieur, Sub 16610og exp 1 36 mm (strengt tatt dama som begynner å få hevd). Begge er fine klokker, men det er IWCen som helt sikkert blir i skapet.
Men, det skal noe helt spesielt før noen av R...X forsvinner ut.

Blir litt mo i knærene av Navitimeren må jeg si..!

Som mange andre sier, stort spenn i samlingen din.. Men hvorfor ikke? Man -må- ikke peile seg inn mot noe spesielt :)

Et tips pr snute...

Mvh
Timebandit;)

Kan det være Audemars Piguet? Rotor i gull?