Rett på sak?

permagnar

Støttemedlem
Medlem
15. aug. 2011
Sted
Moss Angeles
Har lett og lett etter en solid hverdagssak som også ser litt kraftig ut, og falt etter litt frem og tilbake på at Helson SD så ut til å være et greit valg. Jeg fikk hold på en 45mm Shark Diver i bronze, men jeg innså at den nok kom til å bli for stor og klumpete til hverdags :(

Endte derfor på en 42mm standard black som allerede i dag, fem dager etter bestilling, lå på postkontoret.

Har tenkt å kle den med en slik: http://www.toshi-straps.com/straps/cocoa/cocoa.html

Et par bilder:
Photo184002161211.jpg

Photo184427161211.jpg

Photo190423161211.jpg

Finfin sak, og blir nok enda bedre med en Toshi! Må også berømme Helson og Peter for superrask ekspedering, og lynkjapp respons på mail. Han har også sendt med et par ekstra lugbars. Kjekt å ha.

God jul folkens!

Gratulerer så mye med ein tøffing. Liker Helson klokkene. Kanskje kjøpe ein sjølv snart?

Thanx! Liker at den er bygget som en tanks. Med originallenken ser den enda mer solid ut:
Photo003703171211.jpg

Har bestilt Toshi'en nå, så håper jeg bare det ikke tar alt for lang tid før den dukker opp.

Grattis :)

Peter har gjort noe veldig riktig når han har redusert størrelsen på SD´en :)

Tøff klokke du har fått deg Per Magnar. Min 45 mm hilser:

Tools.jpg

Det er riktig at den er bygget som en tanks - utvendig. Men skinnet bedrar. Åpner du opp bak vil du se at det ikke er mye der inne som tåler noe særlig med juling. Ingen ekstra støtdemping eller spesialoppheng av verket altså - desverre.

Frode.