Hei
Jeg trenger litt hjelp til å gi et rettferdig bud på en annonse på Finn:
Slik jeg ser det, fra relativt dårlige bilder, så er det mest sannsynlig en serviceskive + visere. Andre eksemplarer sett fra nett har en mer markert patina.
Dette er watch-only, i tillegg til nada servicepapirer.
Forståelig, men allikevel litt faresignal, at urverket ikke er tatt bilde av. Helt wild-card på tilstand.
Så spørsmålet er: hard pass pga uvisshetene, eller er dette helt å forvente for 60 år gamle toolwatches
Basert på auksjoner på Sothebys og andre nettbutikker ser det ut som spennet går fra 30-70k, avhengig av leveringsomfang og service. Dette er fra en privatperson, alstå ingen trygghet.
Hva vil et rettferdig bud på noe slik være? 20-30?
Jeg trenger litt hjelp til å gi et rettferdig bud på en annonse på Finn:
Omega Seamaster 300 - 1964
Omega referanse 165014-64 fra 1964 selges. Men jeg har ingen aning om verdi så jeg prøver meg her. Åpen for bud! Møtes i Oslo / kan sende mot betaling på forhånd. Jeg har dessverre ingen service historikk eller noen ide om standen på uret da det er arvegods.. men still gjerne spm så skal jeg...
www.finn.no
Slik jeg ser det, fra relativt dårlige bilder, så er det mest sannsynlig en serviceskive + visere. Andre eksemplarer sett fra nett har en mer markert patina.
Dette er watch-only, i tillegg til nada servicepapirer.
Forståelig, men allikevel litt faresignal, at urverket ikke er tatt bilde av. Helt wild-card på tilstand.
Så spørsmålet er: hard pass pga uvisshetene, eller er dette helt å forvente for 60 år gamle toolwatches
Basert på auksjoner på Sothebys og andre nettbutikker ser det ut som spennet går fra 30-70k, avhengig av leveringsomfang og service. Dette er fra en privatperson, alstå ingen trygghet.
Hva vil et rettferdig bud på noe slik være? 20-30?