Reverie - Min første unboxing!

Medlem
15. juni 2014
Hei.
Som tittelen sier, så er dette min første unboxing, og forhåpentligvis ikke min siste.
Etter jakten på det perfekt ur, så har jeg kjøpt meg en klokke i mellomtiden, for å lindre suget på en langt dyrere klokke.

Jeg har tittet en del på nett, og fant liksom aldri en klokke jeg tenkte "Oi! Den må jeg ha!", men plutselig var den der.. Som et skudd fra klar himmel så fant jeg Reverie. Den hadde det jeg var på jakt etter, en enkel, mekanisk og klassisk klokke. Planen var egentlig ikke å kjøpe en klokke med dato visning, men her endte jeg opp med både dato og dag. Men, ja noen ganger må man bare bite i det "sure" eplet.

De fleste er sikkert lei av å lese, men jeg må berømme Reverie. Dette er en klokke til 400$, da er det med en ekstra skinn reim, eget etui og en personlig hilsen!
Jeg lar bildene snakker for seg selv, også håper jeg dette var en fin liten unboxing på en mandag! :) Ha en fin uke.
IMG_2242.JPG
IMG_2243.JPG
IMG_2244.JPG
IMG_2246.JPG
IMG_2247.JPG
IMG_2248.JPG
IMG_2249.JPG
IMG_2250.JPG
IMG_2251.JPG
IMG_2252.JPG

IMG_2253.JPG

Kult. Stilig ur ser det ut til, og den har vel fått bra reviews på verdensveven også. Gøy å se her inne. Sjekket hjemmesiden deres nå, og fikk plutselig lyst på en blå. "Bra" at den er utsolgt. :)