Risti4life sin samling

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Har "ryddet opp" litt i samlingen min og sitter igjen med tre ur, én beater og litt smårask.. Dog er jeg meget fornøyd og mitt store mål for 2012 er å holde på de jeg har og i tillegg kanskje spe på med en vintage Rolex gmt med pepsi-bezel, pleksi og matt skive :) Time will show..

16610 fra 1991. Nydelig skranglelenke og lug-holes. Kjøpt på finn.no 1. juledag 2010:
d336467f.jpg

2a3298d5.jpg

16570 "Polar" Explorer II. Litt mer moderne uten lug-holes og med SEL-lenke. 4 år gammel, komplett fra Bjerke. Kjøpt her på forumet i vinter:
e8840bfe.jpg

Panerai base logo (000). 2010 utgave komplett fra Bjerke. Kjøpt på forumet da klokken var tre/fire måneder gammel:
2c43a833.jpg

e9c568b1.jpg

Omega Seamaster Professional - ref 2221.80 - Quartz
Kjøpt på forumet i april 2012 - komplett pakke med kvittering fra norsk forandler datert 2010. Min "beater" med stor B.
c2395ca4.jpg

Synes du har en flott samling, Risti.
Vurderte du den nye exploreren framfor den gamle?

Synes du har en flott samling, Risti.
Vurderte du den nye exploreren framfor den gamle?

Nope! Både størrelse, utseende og pris spilte avgjørende roller her. Synes den er litt for stor for mine puselanker, selv om den passer deg perfekt, Frik :) Var jo imidlertid en tur innom Milgaussen som viste seg å ikke være min kopp te..

Lekker samling. Bortsett fra at en sort sub til er det siste jeg trenger så er alle klokkene noe jeg kunne tenkt meg. :p

Konsentrert og herlig samling... :)

Takk! Ja, det er vel bombesikre valg. Ikke mange vågale her, nei:)

3 skikkelige godbiter du har der Risti :cool:

Takk!

Lekker samling. Bortsett fra at en sort sub til er det siste jeg trenger så er alle klokkene noe jeg kunne tenkt meg. :p

Du har da vel ingen 16610??? :p

Flotte klokker!

Hvit Explorer er jeg rimelig sugen på selv...:D

Takk! Hvit Explorer er den perfekte diskré sommerklokken. Gleder meg til å bruke den skikkelig når sommersesongen kommer. Og så kan man variere godt med Nato-remmer :)

Tre fine og ikoniske klokker du har nå, risti! Om du sper på med en vintage gmt i år har du vel klokker nesten for enhver anledning :)

Bra greier, Risti. Enkle, men veeeeldig ålreite ur. Og, ja - hva skjedde med Milgaussen?

Fin liten samling du har der, Risti.

Et passende uttrykk er kvalitet fremfor kvantitet. For meg er denne lille samlingen et eksempel til etterfølgelse, og at den ble presentert midt oppi min egen reorganiseringsprosess (phew, for et vanskelig ord) passet meg utmerket.

Takk for titten!

En skikkelig no-bullshit to the point trio kan vi vel fastslå.:D
Flotte klokker alle tre.

Dette beviser, desverre, at tre ur kan være tilstrekkelig. Flott samling!