ROLEX´vinterkolleksjon 2012 NYHETER!

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
....får du ikke her :p

Derimot disse lekkerbiskene fra hjemstedets lokale "klokke"pusher...

Jeg måtte bare forevige skrotet..

Jeebus, hvem i herrens navn spennen noe sånt til håndleddet?:p:confused::D;)

oooooo_zps238379ea.jpg

Haha, sammenlignet med disse vil jo selv leopard daytona virke understated. :rolleyes:

Takk for at du deler mikke!

Redigert:
Flotte ur :)

Kom forresten over denne annonsen i dag, i bladet "Archeology" som noen har lagt igjen på jobben. Kjenner jeg får veldig lyst på en Limited Edition Stauer Corso, lenge siden jeg har tatt innersvingen på en millionær...:D

Stauer.jpg

Det er ikke SÅ mange år siden jeg syntes Police og Diesel hadde de feteste klokkene. Jeg "mobbet" sågar en god kompis som presterte å kjøpe seg en splitter ny Navitimer. Snakk om nisse?

Jaja, det er ikke første gang, men det er sjelden jeg har dundret så grundig i meg selv på vei ut av døra :)

Kom forresten over denne annonsen i dag, i bladet "Archeology" som noen har lagt igjen på jobben. Kjenner jeg får veldig lyst på en Limited Edition Stauer Corso, lenge siden jeg har tatt innersvingen på en millionær...:D

Stauer.jpg

Mon tro hvorfor kundebasen til Stauer har vokst fra seg å drive med "show off", men samtidig vil ha en kopi av en kostbar klokke :confused:

Stauer.jpg

lol
[video=youtube;lA-DMBDfh5A]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lA-DMBDfh5A[/video]

Jeg tenkte å unne meg en Police klokke til Jul, men etter å ha lest denne tråden ble jeg sannelig ikke sikker lenger :(

Får bli nok en Invicta inn i samlingen istede :)

Forresten en fin Stauer, JoLu. Hadde kronen vært gullbelagt slik som chrono-pusherne hadde jeg gått på en smell tror jeg.

Redigert: