- Medlem
- 26. sep. 2012
Heisann,
kansje noen kyndige kan forklare meg om dette er vanlig.
Har en 114060 Sub som blir brukt mye, hadde den ikke hos Bjerke for pakningsbytte nylig, tok bare 4 uker, kjekt å vente på.
Det som er spesielt og som jeg innbiller meg er mer av etter mini-servicen er at endlinken(solid) slarker ca. 1mm mellom lugsene. Kan ikke se for meg at det skal være særlig slitasje her.
1: er det rett og slett slitasje mellom kasse og endling?
2:er springbaren slitt, evnt. om bjerke bytter disse når den er inne på service. De lagde uansett noen fine merker i kassen etter verktøy, jeg greier det bedre selv m. egnet verktøy.
Sjekker akkurat mot en annen ny sub og det er slarkingen minimal.
Hvis noen sjekker på sin egen: ta tak i endlingen(ikke resten av lenken" og beveg frem og tilbake mellom lugsene, tydelig slækk.
Mulig jeg er nevrotisk, men irriterer meg over sånne småting.
Tusen hjertlig takk for input eller forslag til fix.
kansje noen kyndige kan forklare meg om dette er vanlig.
Har en 114060 Sub som blir brukt mye, hadde den ikke hos Bjerke for pakningsbytte nylig, tok bare 4 uker, kjekt å vente på.
Det som er spesielt og som jeg innbiller meg er mer av etter mini-servicen er at endlinken(solid) slarker ca. 1mm mellom lugsene. Kan ikke se for meg at det skal være særlig slitasje her.
1: er det rett og slett slitasje mellom kasse og endling?
2:er springbaren slitt, evnt. om bjerke bytter disse når den er inne på service. De lagde uansett noen fine merker i kassen etter verktøy, jeg greier det bedre selv m. egnet verktøy.
Sjekker akkurat mot en annen ny sub og det er slarkingen minimal.
Hvis noen sjekker på sin egen: ta tak i endlingen(ikke resten av lenken" og beveg frem og tilbake mellom lugsene, tydelig slækk.
Mulig jeg er nevrotisk, men irriterer meg over sånne småting.
Tusen hjertlig takk for input eller forslag til fix.