Det er noen måneder bestillingstid på denne, hvertfall i Oslo. Mao skal du ha ganske flaks om du får prøve en i butikken. Jeg er derimot helt sikker på at det finnes en hyggelig ts'er som vil vise deg sinTusen takk for fyldige tilbakemeldiger! Er i vurderingsfasen nå så må gjøre meg så kjent med denne klokken som mulig. Utseendemessig så er den perfekt, og som mange av dere nevner så er symetrien det som gjør den så bra. Den litt "firekantede" formen er selve prikken over i'en. Det gjenstår bare å prøve den på mitt håndledd, så vet noen om det er mulig hos AD i Oslo?
Det setter jeg stor pris på! Da er det mulig jeg kontakter degDu kan få se min. Er i pappaperm og holder til på Grunerløkka. Stort sett tilgjengelig på dagtid. Bare send melding om du vil se live.
Dette er hvorfor jeg elsker dere alle sammen.Du kan få se min. Er i pappaperm og holder til på Grunerløkka. Stort sett tilgjengelig på dagtid. Bare send melding om du vil se live.
3 raske fra meg:
+ Klassiker som passer til det meste
+ En av markedets beste lenker
+ Gjennomprøvd urverk med "fornuftige" servicepriser og servicetid
- Prisen opp mot hva du får
- "Alle" har den
- Gammel kasse er både estetisk penere og bærer mer behagelig imho.
Vis vedlegg 45274 Vis vedlegg 45275
PS. Selv om den ble flippet relativt fort kommer jeg garantert til å kjøpe den på nytt
Sist jeg sjekket lå det på ca. 5,5k og oppover, avhengig av hva som evn. må byttes av slitedeler, og evn. polering. Fordelen er at mange ADs fortsatt får lov til å ta service in store, noe som er med på å korte ned på servicetiden. Det virker som en stadig økende bransjenorm at klokker må sendes til Sveits for service, som ofte presser opp pris og tid Æsj, driver jeg og skyter av Rolex nå igjenHei Hvor mye koster service på denne modellen?