Rolex 14060M

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Innlegg
13.411
Sted
Oslo
Kanskje en dum måte å spørre på. Men jeg prøver.

Er det idiotisk av meg å kjøpe en splitter ny Rolex 14060M.
Grunnen er at denne klokken snart forsvinner ut av produksjonen til Rolex. Å jeg vil gjerne sikre meg en ny før det er for sent. De jeg har sett på som har vært brukte er i temmelig dårlig stand. Mange er pusset ihjel, mangler boks, papir osv. Er vel umulig å komme over en strøken/pent brukt med alt innhold.

Har snakket med Atle hos Bjerke. De kan skaffe 14060M på bestilling til 41.400,-


Eivind
 
Tja, om du kan få den for 41400 kr ville jeg gått til noen andre. 41400 kr er listepris. En lagerført Rolex hadde jeg forventet 10% avslag.

Til det andre spørsmålet så dukker det opp 14060M til fin pris og stand støtt og stadig. Send mail til Mogens, han har sikkert noe på lur :p
 
Det er ikke dumt å gjøre det mtp at du får med deg ny-følelsen :)

Klart du kan finne billigere eksemplarer, men ett hakk her og ett hakk der er jo såklart kjedelig :)

Prut litt på prisen og kjøp en ny en du! Men gjør det fort, for jeg ble litt klar for bilder nå.
 
Tja, om du kan få den for 41400 kr ville jeg gått til noen andre. 41400 kr er listepris. En lagerført Rolex hadde jeg forventet 10% avslag.
:p

Har ikke kommet over noen AD'r som har 14060M på lager. Men alle kan skaffe på bestilling. Men ja takk til 10% i avslag!!
 
Har ikke kommet over noen AD'r som har 14060M på lager. Men alle kan skaffe på bestilling. Men ja takk til 10% i avslag!!

Ta en telefon til Urmaker Jørgensen, han kan nok gå en del under listepris. Spesielt om du sier at du vurderer å kjøpe den hos Bjerke :p
 
Ta en telefon til Urmaker Jørgensen, han kan nok gå en del under listepris. Spesielt om du sier at du vurderer å kjøpe den hos Bjerke :p

Vil helst handle fra en på Østlandet siden jeg bor her nede. Men jeg skal ta å ringe han for å høre.
Hva koster en flybillett t/r Oslo-Tromsø?
 
Vil helst handle fra en på Østlandet siden jeg bor her nede. Men jeg skal ta å ringe han for å høre.
Hva koster en flybillett t/r Oslo-Tromsø?

Jeg fikk min Rolex levert på døren i Oslo inkludert i prisen :)
 
Ikke noe problem å få den sendt med post med forsikring. kansje får du Bjerke ned i pris også om du viser hvilken pris du får annet sted i norge
 
Da har du større pupper enn meg.

23188.jpg
 
Jeg fikk min Rolex levert på døren i Oslo inkludert i prisen :)

Liker å handle fra en AD som jeg også kan få utført service og ettersyn.
Alle de fire Omega klokkene jeg har kjøpt er handlet fra en og samme AD.
 
Om tilhørighet til AD er viktig hadde jeg kjøpt hos Bjerke og håpet at den prisen du betaler ekstra gir tilsvarende ekstra good feeling. :)
 
Når de spesialbestiller klokken får de betalt før de betaler den selv. Slik sett er det bedre butikk for dem enn om de har varen på lager noen mnd. Det bør derfor være lettere å få rabatt ved bestilling enn ved kjøp av en vare de har på lager.
 
Når det dreier seg om en kurant modell som sjelden blir liggende lenge i butikken tviler jeg på at det er mye rabatt å hente.
Men den som intet våger, intet vinner.
Personlig hadde jeg nok tatt en telefon til et par andre bare for å sjekke hva differensen evt. kan være.
Så kan du jo ta en avgjørelse på om de sparte kronene veier opp for et "avstandsforhold" til AD.:)

Synes forøvrig at 14060M er en helt fantastisk klokke.:D