Jeg har vært en ivrig flipper i søken på den absolutte godfølelsen Det har blitt med en Submariner som for evig har funnet sin plass i boksen. Nå har tiden endelig kommet for å finne min store kjærlighet.. Ikke helt sikker på hvor og hvem du er, men er åpen for friere Som byttehandel kan jeg tilby tre nydelig klokker som i mine øyner er mint tilstand ( den ene har aldri forlatt boksen og er plastret inn fra fabrikken ).
Kort om klokkene:
DSOTM - 1 år, men strøken.
114060 - Ny, rett fra AD. All plast på.
16518 - Zenith El Primero. 1995, men er i topp stand teknisk og visuellt.
Hva ser jeg etter? En eller annen grail håper jeg. PP, RM, Sky-Dweller
Pris? Ønsker kun bytte og ikke salg. Vil hovedsakelig bytte alle eller 2 mot noe spennende. Bytter også oppover
Verdi: 230 000,- er vel ca salgsverdi på sonen/finn de siste mnd. Bytteverdien er vel opp mot 250 000,-.
Enige blir vi nok om du har den store kjærligheten min Klokkene kan beskues i Haugesund i julen og frem til januar.
Kort om klokkene:
DSOTM - 1 år, men strøken.
114060 - Ny, rett fra AD. All plast på.
16518 - Zenith El Primero. 1995, men er i topp stand teknisk og visuellt.
Hva ser jeg etter? En eller annen grail håper jeg. PP, RM, Sky-Dweller
Pris? Ønsker kun bytte og ikke salg. Vil hovedsakelig bytte alle eller 2 mot noe spennende. Bytter også oppover
Verdi: 230 000,- er vel ca salgsverdi på sonen/finn de siste mnd. Bytteverdien er vel opp mot 250 000,-.
Enige blir vi nok om du har den store kjærligheten min Klokkene kan beskues i Haugesund i julen og frem til januar.
Redigert: