Rolex 1675 GMT Pimpet spikerstål

Medlem
23. nov. 2010
Sted
Asker
Har i grunnen aldri helt hatt sansen for GMT, de virker litt puslete og skjøre i forhold til Sub og SD. Tanken har aldri slått meg at jeg skulle havne opp med en, helt til jeg fikk se Braanaas sin. En 5.0mill 1977 G/S Rootbeer Nipple Rail dial på en standard crocorem. Fargekombinasjonen på bezelring/skive og kasse var nydelig, tanken på hallikstempel murret i bakhodet men jeg måtte bare slå til.

Klokken går meget presist og fungerer godt som avløser når det er forhåndsplanlagt kontortjeneste - deilig å hvile øynene på noe annet enn en PC skjerm.
Tom

Rolex1-2013006.jpg

Har i grunnen aldri helt hatt sansen for GMT, de virker litt puslete og skjøre i forhold til Sub og SD. Tanken har aldri slått meg at jeg skulle havne opp med en, helt til jeg fikk se Braanaas sin. En 5.0mill 1977 G/S Rootbeer Nipple Rail dial på en standard crocorem. Fargekombinasjonen på bezelring/skive og kasse var nydelig, tanken på hallikstempel murret i bakhodet men jeg måtte bare slå til.

Klokken går meget presist og fungerer godt som avløser når det er forhåndsplanlagt kontortjeneste - deilig å hvile øynene på noe annet enn en PC skjerm.
Tom

Rolex1-2013006.jpg

Nydelig. :)

Nydelig! Sitter med nipple dial på hånden selv akkurat nå, riktignok med litt mer gull ;) Vakkert er det uansett!

Nydelig sak! Selv bruker jeg altfor mye tid på det store internettet hver kveld, ebay, trf, ts, google og derfor overalt :D
1675 rootbeer, vil ha.
Gratulerer med flott ur.

Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg har imidlertid skaffet meg et problem. Da kona fikk se Pimp-timeren ble det bråk..... hun skulle på død og liv bytte klokke med meg, ble helt forelsket. Når jeg vet at Exploreren hennes får like mye juling som min SeaDweller får på jobben lukter det av knust spikerstål i løpet av kort tid. Forsøk på å forklare at plexi og gammel skjør mekanikk ikke er forenlig med hennes bruk fallt ikke helt heldig ut. Ser ut som jeg må gå på jakt etter en til- med safirglass. :mad:
Tom

Virkelig kult ur. Skikkelig "pimp". :cool:
Synes det er tøft av kona å legge beslag på den. :D
Bare å se deg rundt etter en ny du....:D
Uansett gratulerer så mye. :D