Rolex 1675 GMT Pimpet spikerstål

Dette er ikke pimp. Det er jo classy så det holder. Vakkert og klassisk.:cool:
Gratulerer med lekker rootbeer.:D

GMT Master har for meg alltid vært den klokken jeg har higget etter i Rolex familien.
Selv om jeg er en "stål"mann, er denne moddellen du har, Tom, noe av det flotteste som finnes.
Grattis, Tom!:)

Flott rootbeer Tom. Dette er per dags dato den eneste TT Rolexen jeg selv kunne tenkt meg å eie.

Jeg tror ikke alle er oppdatert på hva en "slitt" lenke betyr. Jeg har sett mye rart og for all del, denne fikk jeg med som "bonus" Det kan kanskje se ut som om den er sliten men akseptabel, fakta er at den knapt holder vekten av klokken. Ser for meg at jeg må skaffe meg en "ny" er tross alt en som foretrekker lenke. Så nøl ikke med å send meg en PM hvis du har en Jubilee stål/gull å selge meg.
Tom

RolexGMT014.jpg

Rett og slett helt nydelig Tom, og synes den gjør seg best på mørk brun dille.
Men synes du skal legge ut i allefall ett bilde av den med den skinnreima du egentlig skulle ha på den? Hohoho, den som kom levert med lilla velur-pimp-hatt med fjær:cool:

Grattis Tom!

GMT Rootbeer er sinnsykt fine klokker - noe som ikke alle andre har! Lekkert :)

Her er min gamle nipple dial på gammeldags jubileelenke - jeg liker bedre de lenkene av litt nyere dato..
Rootbeer.jpg

Forøvrig solgt altfor, altfor billig her på forumet :)

Gratulerer Tom. Godt å se at den havnet her inne, når du først snappet denne opp rett før meg :)

Grattis Tom!

GMT Rootbeer er sinnsykt fine klokker - noe som ikke alle andre har! Lekkert :)

Her er min gamle nipple dial på gammeldags jubileelenke - jeg liker bedre de lenkene av litt nyere dato..
Rootbeer.jpg

Forøvrig solgt altfor, altfor billig her på forumet :)

Denne er helt nydelig, ser at jeg trenger en TT Jubilee lenke.
Tom

Rett og slett helt nydelig Tom, og synes den gjør seg best på mørk brun dille.
Men synes du skal legge ut i allefall ett bilde av den med den skinnreima du egentlig skulle ha på den? Hohoho, den som kom levert med lilla velur-pimp-hatt med fjær:cool:

Hva mener du FnuSnu??? Er det denne Pythonremmen du refererer til? Blir vel så Harry som det er mulig å få til.

GMTNipple002.jpg

GMTNipple008.jpg

Kombinasjonen er garantert vellykket for undercovertjeneste.
Tom

Gratulerer med en ny lekker vintage Rolex Tom. Gleder meg til å se den på NURK.

Hva mener du FnuSnu??? Er det denne Pythonremmen du refererer til? Blir vel så Harry som det er mulig å få til.

Kombinasjonen er garantert vellykket for undercovertjeneste.
Tom

Den reima er rett og slett lækker Tom, hehe. Takk for at du faktisk har montert den på, og i tillegg har våget deg utenfor huset med den, bare for bildet