Solgt Rolex 16760 GMT Master II - 1988 - komplett pakke

Medlem
18. aug. 2011
Sted
Mellom skogen og jordet
Vurderer å selge min 1988 Rolex GMT Master II 16760 aka. Fat Lady/Sophia Loren.

Jeg hadde tidligere en Fat Lady som jeg dessverre solgte og som jeg siden har forsøkt å kjøpe tilbake. Den nye eieren vil ikke selge (ennå), så jeg kjøpte denne som et substitutt. Imidlertid har det vel egentlig virket mot sin hensikt. Istedenfor å stilne hungeren har jeg nå enda mer lyst på å få kjøpt tilbake den jeg hadde. Derfor selger jeg denne nå.

Komplett sett med begge boksene, brosjyre/bruksanvisning, chronometer-tag, ekstra ledd, kalender og sertifikat. Kjøpt av velkjent samler for 1,5 uke siden.

Klokken hadde full service med polering hos Bjerke i 2009, og har lagt i safe fram til jeg kjøpte den for 10 dager siden. Dvs. at det knapt nok er noen merker/hairlines, kun det lille som har kommet den tiden jeg har hatt den.

Klokken går veldig godt, og har fortet totalt 3 sek. på 10 dager.

Det mangler bittelitt tritium på timeviseren (se bilde). Delvis/begynnende «stardust dial» (se bilde tatt gjennom lupe).

Er i utgangspunktet mest interessert i rent salg, men bytte i Rolex eller Panerai (først og fremst PAM190) kan også være aktuelt, evt. med penger en eller annen vei.

Ønsker det samme som jeg ga for den - 44.000,-.

Kan sende hi-res bilder på mail hvis det er ønskelig. Ta gjerne kontakt for mer info.

Mange good guy-referanser.

Bor på Hedemarken, men kan evt. møtes i det sentrale østlandsområdet, eller sende klokken med Ekspress over natten.

bokser_zpsdf3bd406.jpg

innerboks_zps3839d706.jpg

klokkeiboks_zps7eb154d9.jpg

klokke_zpsce3cb84d.jpg

tilbehoer_zpscea29adc.jpg

venstre_zps5c517dd7.jpg

hoeyre_zpsc5f6b166.jpg

tritium_zpse11e15ab.jpg

stardust_zps885a1c9b.jpg

Redigert:
Er som vanlig åpen for fornuftige bud og bytteforslag.

De mest interessante bytteobjektene er sportsmodeller fra Rolex, samt Panerai med "manuelle-ikke-ETA-verk". :) Uansett hva du har du vil bytte bort (forutsatt at det er klokker, og ikke noe skrot fra garasjen) - send meg en melding. Det verste som kan skje er at jeg sier nei.